sobota, 3 listopada 2012

11. Moje LPS`y

 
Ha , ha! Twój niecny plan dotknięcia mojego telefonu został unicestwiony!

 
~Howdy

Dziś czas poznać moje LPS`y!


1. Linda (Pies Colie)

2. Kameron (Kameleon XD)

3. Miley (Królik)

4. Eliza (Świnka morska)

5. Liliana (Łasica)

6. Duda (Dudek , czy coś)

7. Stella (Szop pracz)

8. Wiki-Tiki (Ptak)

9. Lili (Kot)

10. Pattina (Zając , królik. Jak kto woli)

11. Klara (Owca)

12. Bella (Świnia)

13. Pusia (Pudel)

14. Arianna (Foka)

15. Gerda (Szynszyla)

16. Pimpuś (Chomik)


18. Zefirek (Chomik)

19. Miranda (Sarna)

20. Zuzia (Jaguar)

21.Katy (Kot)

22. Chelsa (Chihuahua)

23. Lusia (Paw)


25. July (Koza)

26. Sir van Cwack (Kaczka)

27. Banialuka ( Żaba )

28. Bąbel ( Ryba ) 

29. Trixi ( Szynszyla )

30. Josh ( Owczarek Niemiecki ) 

31. Fred ( Owczarek Niemiecki ) 

32. Ania ( Corgi )

33. Nesaja ( Żółw ) 

34. Rocky ( Piesek )

35. Vanessa ( Zebra )

36. Stefan ( Krab )

37. Sam ( Żółw )

38. Samuel

39. Jimy

40. Alvin

41. Abi


I to tyle ;D

~Hej!!


8 komentarzy:

  1. Omg, jak to słodko wygląda że możesz tak sobie wypisać wszystkie LPSy naraz i o nikim nie zapomnieć. Heh. Zawsze posiadanie małej liczby wydawało mi się bardziej 'magiczne'... (xD co ja gadam). Jaki ty masz słodki nagłówek. :3 Aaaaaawww...
    Czekaj.
    Odwala mi.

    BM

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie twoje sweet zawieszki ??? No przecież są takie sweet...
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  3. elena to wydra. :/
    Izula04

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właśnie miałam problem z określeniem tego ;D

      Usuń
  4. Fajny nagłówek i dużo LPS'ków. Ja mam 23 :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! dużo! ja mam 146 LPS`ów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiecie co akurat tych lps ja mam ich mase wiec bym wymieniała gdzieś z ..... 500 lat! Fajne imionka umnie to tylko pare ma imiona ale i tak ciągle je zmieniam bo zapominam xD

    OdpowiedzUsuń