niedziela, 6 października 2013

50. 12 miesiecy minęło jak jeden dzień XD - Czyli ,,To już rok!?``


,, Oni słuchają lecz nie słyszą, między niebem, a ciszą,
spotykamy siebie,
oni patrzą lecz nie widzą, z Twojej radości szydzą,
przychodzą kiedy są w potrzebie... ``


~ Hejka

Wieki nie pisałam , co? XD No tak. Szkoła , szkoła i jeszcze raz szkoła. Miałam już kupę kartkówek , ponad to na głowie miałam razem z Wiką organizowanie dnia chłopaka XD A kiedy wzięłam się za pisanie notki stała się ... Tragedia. Dosłownie. Jeszcze pogrzeb -,- Tak wiec , uwierzcie nie miałam ani czasu , ani siły :( No ale tak mi minęło i dopiero dziś skapczałam , że już październik XD Dobra. Zacznijmy od odpowiedzi do komów :D

<><><><><><><><><>

Victoria - W sumie sama nie wiem XD Kurczczek. Literówka. Chciałam napisać jego ksywkę Jim XD Dzięki :)

YuKa - :) Faktycznie. Wszystkie są prawie takie same XD

Genuine - No nareszcie XD Cóż. Ja też za nimi nie przepadam XD Dzięki :)

Siwka_003 - No cóż. Nie wszyscy je lubią. Ja też się w nich nie zakochałam XD

Impossible - Dzięki :) Ja też będę wpadała na twój Blog :)

eL eN -Hehe XD Ciekawa myśl - ,, nie przepadam za małpami. Są takie.... małpiaste xD`` :D Faktycznie , te fioletowe małpy , to cios poniżej pasa XD

YuKa - Spoczko ;D

<><><><><><><><><><>

To teraz czas na urodzinową notkę :D Oto mały rozkładzik , co się w niej znajdzie :

- Małe podziękowania
- Ask
- Zdjecia
- Konkursik
- Rozwiązanie konkursu ,,LPS`owa wersja mnie``
- Kilka dedyków ;D

<><><><><><><><><><>

Chce wam bardzo podziękować , w większości za to , że jesteście XD Na serio. Gdyby nie wy już dawno bym to rzuciła XD Oto małe , blogowe statystyki :

- 10242 odwiedzin

- 278 komentarzy

- Pod 50 notkami (Tylko!?)

- 6 obserwatorów

No. To jeszcze raz dzięki , że ze mną wytrzymujecie :) Tak ogólnie , to chyba mało w tym roku pisałam , nie ? XD To nic. Spróbuje się poprawić XD

<><><><><><><><><><>

To robimy Aska ( matko , pierwszego XD ) To tak. Dziś pytamy -



Hipiska naszego XD

- Hipiska -,- Kij. Odpowiem na każde pytanie :D (Oprócz tych , no wiecie ... NIEWYGODNYCH TAK JAKBY XD )

No dobra. To dawać! A w ogóle , nie wiem czy słyszeliście , że Jim startuje na ... PREZYDENTA PETWOOD! XD Hehe :D To będzie niezapomniana kadencja XD

<><><><><><><><><><>

To mała sesyjka!? :3 Mam już kilka w miarę niezłych jesiennych zdjęć. Sami zobaczcie :

















No. Co prawda bez podpisów , ale nie miałam pomysłów XD

<><><><><><><><><><>

To czas na konkursik! :D Czyli to , co tygryski lubią najbardziej XD Oto i on -


,, Urodzinki!!!``

Polega to na tym , żeby w dowolny sposób ( Film , obrazek , zdjęcie lub jeszcze inne formy ;D ) Pokazać coś związanego z urodzinami. Liczy się tu przede wszystkim wasza pomysłowość ;D Im oryginalniejszy pomysł , tym lepiej! ZASZALEJCIE! ;D

Nagrody -

I miejsce - Dyplom , Reklama Bloga , 30 komów

II miejsce - Dyplom , Reklama Bloga , 20 komów

III miejsce - Dyplom , 15 komów


No. To czekam na prace. Wysyłacie je na e-mail : explore-lps-world@wp.pl :) 

Koniec konkursu 30 października!

<><><><><><><><><>

Ok. Jakoś się konkursowo zrobiło XD To teraz czas rozwiązać konkurs ,,LPS`owa wersja mnie`` Cóż , miał być rozwiązany dużooooooooo wcześniej , ale Ania pisała , że jak przedłuże , to wyśle prace. No cóż. Pracy nadal nie ma , ale nic. Dobra. To ...

Wygrała praca.

.
.
.
.
.
.
.
..
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.




VICTORII! :D

Nagrody rozdam w najbliższym czasie ;D Dogadamy się w szkole XD


Więc gratulacje!!!

<><><><><><><><><><>

To teraz pod koniec notki kilka dedyków :) Jeśli o kimś zapomniałam , to sorka.  XD








No. :D Mam nadzieje , że się podobają :) Co do dwóch ostatnich. Jest to dla właścicielek Blogów , które czytałam od początku i tak właściwie , to dzięki ich Blogom jestem teraz tu gdzie jestem i piszę tą notkę :) No i szczególne podziękowanie dla Victorii (mojego ,,pupila`` XD ).

No to tyle :) Więc następnym razem postaram się napisać wcześniej , niż za miesiąc XD

~ Bay :*

22 komentarze:

  1. Och, nie wiem czy sie zgłosić czy nie 0.O Gratki całego roku prowadzenia bloga i tak dużych cyferek w statystykach! :D Niestety pytań zadawać nie będę, bo jak chyba wiesz nie umiem tego robić xD Dziękuje bardzo za dedykację, już po raz któryś dzisiaj mi się miło zrobiło <3
    Jeszcze raz wszystkiego naj dla bloga i obyś została z nami jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! :D Mam nadzieję, że zostaniesz z nami jeszcze długo.
    To teraz pytania :D
    1. Podoba ci się Petwood?
    2. Dlaczego chcesz zostać prezydentem?
    3. Co zmienisz w Petwood, gdy zostaniesz prezydentem?
    4. Ulubiony kolor?
    5. Najlepszy przyjaciel?
    6. Masz jakąś rodzinę w Petwood?
    7. Cały czas nosisz tą opaskę?
    8. Jakie masz oceny w szkole?
    9. Co najbardziej lubisz robić?
    10. Ulubione danie?
    11. Ulubiona pora roku?
    12. Ulubiony miesiąc?
    13. Ulubiony dzień tygodnia?
    14. Ulubiona książka?
    15. Ulubiony film?
    16. Ulubiona piosenka?
    17. Kiedy masz urodziny?
    18. Największe marzenie?
    19. Najlepszy dzień w twoim życiu?
    20. Najgorszy dzień w twoim życiu?
    21. Lubisz jak mówi się do ciebie "hipisek"? xD
    22. Poznałeś już wszystkich w Petwood?
    23. Lubisz sport?
    24. Umiesz pływać?
    25. Wymarzone wakacje?
    26. Lubisz podróże?
    27. Od jak dawna jesteś hipisem?
    28. Ulubiony przedmiot w szkole?
    Jak ja lubię zadawać pytania. xD
    Podobają mi się zdjęcia z Jimem i to z sarenką i jabłkiem.
    Może wezmę udział w konkursie. ;D Tylko mam pytanie: czy to może być jakaś historyjka z kilku zdjęć albo krótki komiks?
    ~Carly

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę się nie pytać go nic xD Wiesz że czasem zadaję pytania z kosmosu xD Nie wiem czy wezmę udział w konku :( A z tym dedykiem przesadziłaś -.-" Już wystarczy mi to że dziwczyny mi za nic kupują jakieś czekolady i inne duperele ... Tak tak piękny dedyk jest i cieszę się z niego ale po co ?! Wystarczy mi to że razem piszemy blogi i sobie je komentujemy =) Ale dziękuje za dedyk bardzo ;D Będziemy musiały ograniczyć minecrafta jeśli nie chcemy pisać co miesiąc xD Jeny zapomniałam o najważniejszym : Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin twojego bloga kochana ;*

    Pozdro <3

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat , 100 lat , niech notki piszę nam 100 lat , 100 lat niech blog ten żyję nam . Blog mojego milorda ma już rok awrrr <3 . Wszystkiego naj naj . Do konkursu się zgłaszam jeśli bd mieć czass to wyślę ja najszybciej . A co do wysłania to mogę na nk albo fb lub gg ? Bo net się muli a tak bd szybciej . Jejku wygląd jest prześliczny i trafia w me gusta . JD przeszłaś samą siebie . Awrrr i jeszcze te zdjęcia . <3 . Kochaaam , kocham . Mam pytanie do Ciebie . Kiedy kolejny etap zwierzaka blogowego i odcinek bitwy o dom <3 :* .
    Teraz kilka pytań dla Jima .
    Kolor na dzis ? *.*
    Nuta na dzis ? ;DD
    Lb Frugoo?
    Frugo vs Tymbark?
    Imie twojej bff
    Masz Zwierzątko ?
    Masz rodzeństwo
    Ile masz lat ?
    Kolor oczu ?
    Ulubiony kolor oczu u chłopka?
    Ulubiony kolor ?
    Ulubiona gwiazda?
    jak lody to ...?
    Lubie gdy ...?
    Od kiedy masz ask ?
    Ulub. Przedmiot ?
    ideał kobiety ?
    Ideał Mężczyzny ?
    Co robisz ?
    piosenka na dziś ?
    czy lubisz nutelle ?
    najładniejsze imię żeńskie ?
    najładniejsze imię męskie ?
    co lubisz robić w wolnym czasie ?
    ulubiona piosenka ?
    piosenka na dziś ?
    czy lubisz nutelle ?
    najładniejsze imię żeńskie ?
    najładniejsze imię męskie ?
    co lubisz robić w wolnym czasie ?
    ulubiona piosenka ?
    Pytania na aska
    Jeszcze raz wszystkiego naj naj <# Czekam na kolejną notkę


    Alutka ___

    OdpowiedzUsuń
  5. FOOOOOCH EVER!! Nie no tak ogólnie fajny post.
    Pyania dla Jima
    1. Lubisz placki?
    2. Jesteś Troollllolllloolllem?
    3. Kiedy nieurodziny?
    4. Jak masz na imię Jim xD?
    5. Słyszałeś że Only Lps jest nieczynny ;(
    6. Masz rowerek ;ppppppppp
    7. Wpadniesz na bloga to mnie
    8. Zgłaszać się do konkursu czy nie?

    Zgłaszam się do konkursu ;ppp
    Umh ja też chcieć dyplom DDD:
    Czytam bloga tylko nie chce mi się komentować :d
    Taki jestem zimny drań xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, happysad na blogu *-* kocham Cie normalnie XDDD

    OdpowiedzUsuń