środa, 25 grudnia 2013

53. Wesołych świąt! ;D

 
 
 
,, Czy tylko ja po świętach boje się stanąć na wagę? xD ``
 
~ Ave ;D
 
Dzisiaj krótka notka. O świętach LPS dopiero jutro , albo po jutrze. W Petwood wigilię obchodzi się 25.12. Czemu? Nie wiem , tak właściwie zawsze tak było xD Odpowiedzi do notek dziś nie będzie. W następnej notce będą i do tej , i do poprzedniej ;D Dziś tylko życzenia i się zmywam przygotowywać LPS`om wigilię :D
 
***
 
Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym życzyć wam dużo zdrowia i szczęścia. By nadchodzący rok był jeszcze lepszy , niż ten. Niech wasza kolekcja wciąż się rozrasta i przynosi wam szczęście :D
 
Życzy Julka i mieszkańcy Petwood :)
 
***
 
I to niestety tyle dziś. Wesołych i rodzinnych świąt! ;D
 
~ Ave

8 komentarzy:

  1. Dziękujemy :* April, życzę Ci i twojemu blogowi dużo szczęścia, wiele ciekawych notkę, udanego Sylwestra no i końcówki świąt :) A twoim LPSom, aby kolekcja stałe sie powiększala i żebyś nigdy nie zapomniała o małych, słodkich figurkach, które teraz zbierasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i wzajemnie .
    Miłej wigili Twojim LPS .
    Pozdrawia Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja sie nie boję stawać na wagę xD
    Wesołych Świąt wzajemnie ;D
    littlest-pet-shop-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ci życzę tego samego i wiele więcej!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się cieszę że przytyłam bo przez moją chorobę tyle schudłam i teraz powróciłam do normalności xDD Podziękuj lps'om za życzonka i tobie oczywiście kochana też dziękuje ;) A życzenia ci wysłałam przez sms xDD

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dawno przytyłam i ważę ok. 40 kilo, a na mój wiek to ciut za dużo ;_; . U mnie LPS najbardziej obchodzą sylwestra, bo świętuje się nowy rok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Susi, ja ważę 48 kilogramów xD Z tym, że jestem nadnaturalnie wysoka :p

      Usuń
    2. A ja dwadzieścia pare. Sory, jak popełnię jakiś błąd ale piszę z tel.

      Usuń