poniedziałek, 1 października 2012

1. Hej ;D


Hejka! 

Nazywam się Julka. Jak możecie się domyślić Blog ten jest o LPS. LPS to moja pasja. Są to małe , słodkie figurki. Mam nadzieję , że uda mi się obudzić w was przez tego Bloga choć mały promyczek sympatii do tych zwierzaków.

Co będzie można tu przeczytać ?

Notki będą dzielić się na cztery podstawowe działy -

Coś dla ciała - Zabawy w grupie , gry

Coś dla duszy - Łamigłówki , zagadki , opowiadania , ciekawostki , wierszyki.

Coś dla oczu - Sesje , obrazki

Coś dla naszej kolekcji i naszych LPS - Jak stworzyć miasto , porady , pomysły , DIY

Co ile będą pojawiły się notki ? 

Powinnam dać radę pisać przynajmniej  2-3 razy w tygodniu , ale nie obraźcie się jak nie będzie notki. Ostatnio jestem zabiegana.

No i to na tyle. :) O czym zapomniałam wyjdzie w praniu.

Papa!

9 komentarzy: