środa, 3 października 2012

2. Jak stworzyć fajne miasto? Cz .1

Hej!

Dziś podpowiem wam parę pomysłów na miasto.

Najpierw jednak potrzebujemy podstaw :

- Kolekcji (Więcej o niej w jednej z następnych notek)
- Miejsca (Przestrzeni , która możecie lekko zagracić np. szafki , jakiegoś małego pokoju)
- Inwencji twórczej (Pomysłów)
- Dużeeeeej ilości czasu i cierpliwości (Przyda się , oj przyda XD)

No jak mamy już miejsce do zagracenia i kolekcje dla której warto zagracić bierzemy się do roboty. Na pierwszy ogień pójdzie centrum miasta.

Centrum miasta

Może być to duży park , ratusz z pięknym terenem zielonym z przodu , zamek z wielkim pięknym ogrodem , kawiarnia przed którą rosną kwiaty i stoją stoliki. Możliwości jest wiele. Ławkę można zajumać od barbie albo jeszcze jakiejś innej zabawki XD. Ewentualnie zmajstrować własnoręcznie. Może komuś uda się zrobić fontannę :D Ja próbowałam , ale nie wyszło ;(
A tu zestaw , który wydaje się stworzony specjalnie dla parku w mieście.



Pałac 

Jeśli w naszym mieście rządzi rodzina królewska wtedy wypadałoby zrobić pałac. Jak mamy domek sprawa jest prosta. Gorzej jak cierpimy na jego chroniczny brak. Wtedy zaczynają się schody. Ale ja ostatnio wymyśliłam sposób na otwierany domek dwu piętrowy XD To proste. Jedno pudełko naklejasz na drugie i przecinasz. Żadnych zestawów niestety nie znalazłam :( O ale za to świetnie nadający się domek.


CDN.

W następnej części :

- Kawiarnia
-Galeria handlowa

I wiele , wiele innych :D

Następna część już jutro ;D

Cześć!
 



4 komentarze:

  1. jaki lol dwu latek umi lepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka bardzo ładny blog ja jeszcze nie mam miasta lps ale pewnie zrobię mam szkołę i postanowiłam koło szkoły zrobić mały ogród który hoduje pani od przyrody czasami lps mają tam lekcje w terenie ale nie wiem może kiedyś zrobię blog o mojej szkole.może zrobię im park koło szkoły ale nie wiem blog jest super

    OdpowiedzUsuń