piątek, 16 sierpnia 2013

47. Prace na konkurs u Victorii i YuKi



,, Motylem byłem , ale utyłem XD ``


~ Hejooooo ;D


Dawnooooo nie pisałam XD Rozleniwiłam się nie miłosiernie XD Ale cóż. Mam usprawiedliwienie ;D Nagrywałam i montowałam filmiki. Oto i moje dzieło :



:D Nommmm :> Dobra. Koniec wywodów. Na początek odpowiedzi :

Mental - Dzięki ;D

Promienista - Jestem ciekawa , czy mylisz o dobrym zwierzaku ;D

Alutka - Dzięki :)

YuKa - Hehe ;) Dzięki za pozdrowienia ;*

Ania - Dzięki :D

YuKa - Ok


No. Dziś notka krótka XD Matko... Najpierw mnie 3 tygodnie nie było , teraz napiszę notkę na dwa zdania XD Ale spoko. Piszę opowiadanie ;) Następna notka będzie tak długa , że wam się aż jej nie będzie chciało w czałoci przeczytać  XD Dobra. Dziś pracę na konkurs u YuKi i Victorii


U YuKi na początek ;)





i u Victorii -



Wierszyk -


,,Urodziny``

Dzisiaj dzień jest wyjątkowy ,
I wie o tym każdy z nas.
Jubilatem jesteś dziaj,
Wyjątkowy jest to czas.

Blog twój roczek dzisiaj kończy,
Drugi roczek zacząć czas.
Coś się kończy , coś zaczyna,
Życie leci szybko tak.

Dużo szczęścia , pomyślności,
Na ten nowy , lepszy czas.
Dużo weny i pomysłów,
I by wolniej płynął czas...



To teraz czas na nasz mini konkurs ;D





Punkt otrzymuje Mental ! - Był pierwszy ;D
 

Zagadka nr. 2

Ile jest serii BB ( Łącznie z najnowszą , z G3 ;) )




Nom. To tyle. Jeszcze jedna sprawa. Po 1 - Zapraszam na YT. Już nie długo następny odcinek Bitwy o Dom :D Po 2 - Zapraszam na forum dla kolekcjonerów LPS - Forum LPS. Na prawdę warto się rejestrować :D 

 


I to tyle. Do następnej notki ;D


~ Pa Mordki :*

5 komentarzy:

  1. Wszystkich BB jest jak na razie 11 serii.
    Świetne prace na konkurs <D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że wiem co za LPS. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy filmik ^^. Oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu Mental pierwszy T.T
    Praca konkursowa... Dowiesz się w swoim czasie ^^
    -------
    Jutro NN

    OdpowiedzUsuń
  5. Woah, świetny filmik, pierwszy raz widzę Bitwę o Dom LPS. *-* Wakacje bez nudy też super. [:
    Dobra, nawet nie bd pisać bo Mentos napisał. .-.

    OdpowiedzUsuń