sobota, 27 lipca 2013

46. A letter from a reader - Rysunki Izy + Mini konkursik ;D


,, O my ghost , o my little brother! XD ``


~ Hejka ;*


Co tam u was?  Oj , chyba wszyscy wyjechali na wakacje , co? ;D Kilka blogów zawieszonych , posucha na nowe notki i trzy komy pod ostatnią notką?! Ok , mniejsza o to ;D Mam nadzieję , że wakacje mijają wam wesoło ;D Oto i odpowiedzi na ostatnie komy :

Alutka - Dzięki ;D

Rainbow - Przekażę ;D

Victoria - He he XD No dziękuję. Jaki komplement ;D Fajnie , że komuś się podoba ;D Życzenia oczywiście przekażę ;D

No ;D


Jeszcze dziękuję  za suby i komy na YT ;D  Dzisiaj kolejne ( Obiecane ;D ) prace czytelnika.


 &&&


Autorką rysunków , które chcę wam dziś pokazać jest Iza. Kolekcjonuje LPS od 25 maja 2012 i ma ich aż 138. Oto i jej prace :




Bulek <3


Króliczek


Tu rysunek specjalnie dla mnie , czyli Maniuśka ;D



(Kliknij , by powiększyć ;D )


A to apel Izy przeciwko ,,wyrzucaniu`` przez Hasbro 2G.


I to wszystkie prace Izy. Ma prawdziwy talent , prawda? :)


&&&


Hehe. Robimy mini konkursik ;D Będę miała nowego LPS`a. Tym razem nie pokarzę wam go od razu ;D. Obrazek jest zamazany. W każdej notce będę zadawała jedną LPS`ową zagadkę. Za każdą odgadniętą odsłaniam kawałek obrazka. Dla osoby , która pierwsza odgadnie zagadkę jest punkt. Ten , kto po odkryciu całego obrazka będzie miał najwięcej punktów wygra konkurs ;D






Pierwszy kawałek już odkryłam ;D


Zagadka :

Jak nazywała się pierwsza firma produkująca LPS?


No to tyle. :D


~ Bay :*

10 komentarzy:

  1. Nazwa firmy - Kenner.
    Ładne rysunki i ciekawa notka <D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kenner. :)
    Ja już chyba wiem, co to za figurka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne rysunki i spk nocia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście Kenner- wiadomo

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kurcze sorka za błąd xD Pisałam na szybko , więc poprawie Kenner xD



      Troszeczkę zmieszana xD Victoria

      Usuń
  6. Spoko rysunki. :]
    I już wszyscy napisali, ale też się wcisnę - Kenner. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz mam 140 lps bo pojechałam na kolonie i były takie dwa tanie. iii... je kupiłam.
    Izula04

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rysuneczki :) Wszyscy już to mówili, a ja potwierdzę- Kennner.
    Ps. Pozdrowionka z Grecji <3

    OdpowiedzUsuń