czwartek, 14 lutego 2013

24. ♥ Walentynki ♥


,, Kto się czubi ten się lubi ``

♥♥♥

~ Hej :3

Dziś tak , jak na Walentynki przystało różowa i mocno przesłodzona notka. Ja tam nie lubię tego święta , ale LPS`y je kochają ♥ Dlatego właśnie , na ten jeden dzień zmieniłam swą osobowość XD

Zaplanowałam na dziś :

♥ Konkurs ,,Walentynkowa Para``
♥ Love Story
♥ Walentynki w Petwood
♥ Małe info


Na pierwszy ogień odzie konkurs - na najsłodszą Walentynkową parę.


Walentynkowa
Para

Zasady są łatwe , w komentarzu piszecie nr , który został przypisany do waszej ulubionej pary. Wygrana para dostanie sesje zdjęciową oraz na łamach Bloga razem z sesją opublikuje historie ich miłości.

Oto i pary:

1.


Gimnazjaliści Fred i Mańka



2.
.
Licealiści Eliza i Pimpuś.


3.

Gimnazjaliści : Liliana z Petwood i Carmel z Petyork.


4.
.

Gimnazjaliści z Petwood : Pattina i Bąbel


5.

Kucharze Pusia i Zefirek


I to tyle. Głosowanie trwa do 20 lutego.


Love Story

  -Dzień Walentynek. Wszyscy chodzą za łapki , dają sobie kwiatki i walentynki. A ja? Mój chłopak jest w sąsiednim miastu. W końcu tam mieszka.- Liliana szła ulicą , zmierzając do szkoły. Rozmyślała w tym czasie o tym ,,Głupim`` świecie. - Prawdopodobieństwo , że dziś jakoś magicznie się tu przeteleportuje są równe zeru...

- Lilka. Ty mnie w ogóle słuchasz???!!! - krzyknęła Lilianie do ucha Mańka.

- Yhym - odpowiedziała nadal zamyślona Lilka.

- O czym tak rozmyślasz ? - Zapytał Fred.

- O tym , że życie jest niesprawiedliwe!

- Kto tak nie uważa? - zaśmiała się Mańka

- Pffff.

Tak dalej Liliana nie odezwała się ani słowem. Doszli do szkoły. Dziś lekcje zaczynały im się na  10.00. Najpierw Polski. Liliana siedziała jak na zesłaniu. Po wyjściu z klasy Mańka pytała się Liliany co napisała w zadaniu 8.

- Eeeee. Nooooo. Ten. Ekhm.

- Ty w ogóle słuchałaś pani Lusi??

- No tak. Mówiła Romeo i bla , bla , coś tam. Później coś o romantyzmie i o jakiejś tam epoce , cy coś.

- Chyba bardziej cy coś XD

- Ha ha ha. :|

- No weź. Co cię tak spięło.

- Ty wiesz , kiedy ostatnio widziałam Carmela na żywo !? Nie , to ci powiem. Wiosną !!!!!

- A Skype??

- Skype , Skype. Daj spokój.

- Ok. Mogę milczeć :D

Następnie była biologia. Mańka przywołała już trochę Lilkę do porządku. Lilka , nawet zapomniała.

- Układ krwionośny. Do odpowiedzi Fred - Powiedziała pani od biologi.

Nagle do klasy wkroczyła pani od polskiego.

- Witajcie ludu uczony. Potrzebuję mężnego chłopca dzielnego , który umie oczarować każdego. Dam mu rolę zacną zatem...

- Nie chcę ci Lusiu przerywać , - Zaczęła pani od biologi -  ale ja mam lekcje. Streszczaj się.

- A no tak. Przepraszam XD Fred idziesz ze mną :D

Tak oto Fred zniknął w nieznanych ( Na razie ) okolicznościach na całą biologię.

- A to się wykręcił gagatek - denerwowała się biolożka - Byłam pewna , że się nie nauczył , i co?! - No dobra. Teraz Elena

I tak zleciała biologia. Później matma. :\ Na matmie wrócił Fred. Ale jak on wyglądał  XD






OMG XD

Wrócił z walentynkami. Dostały je wszystkie dziewczyny. Napisałam wszystkie. Nie , wróć. Dostały je wszystkie dziewczyny. Dostały je wszystkie dziewczyny , oprócz Liliany. Później Fred wyszedł. Wszelkie szanse na walentynkę legły w gruzach. Nagle Fred znów wkroczył do klasy , a za nim...


Carmel!!!

Liliana wypadła z ławki ( Nauczyciela już nie było , bo była przerwa ) i wyszła mu na przeciw.

- To są najlepsze walentynki w moim życiu.

- Moje też.



Carmel został do poniedziałku  :D


Walentynki
w
Petwood


Jak na prawdziwe miasto przystało odbyły się w petwood walentynki. Kupidynka już widzieliście , ale przypomnę :


Było rozdawanie walentynek :




Oto i walentynki ( Na zdjęciu widać koperty )










No. To chyba tyle. Jak walentynki w waszym mieście?


Mała
Informacja

Na koniec info. Nie zdziwcie się , że nowe notki będą opublikowane z data starą. Nie wyrobiłam się pisać notek w ferie , więc teraz uzupełnię braki. Nie miejcie mi tego za złe :D


~ Papa   :D



8 komentarzy:

  1. Głosuję na Parkę nr. 1 ;* Zapraszam do mnie (moje-super-lps.blogspot.com) też na walentynkową notkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Para nr1. fajna nocia i blog.
    Wpadnij do mnie: http://www.photoblog.pl/razmuslonghair/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również na parę 1 .

    Fajna Nocia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. To Mańka nie chodzi z Joshem, czy jak mu tam? [owczarek niemiecki z Centre coś tam]

    Ale i tak parka nr. 1 ;) Pozdrowionka... i ja tez nie lubię walentynek XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dłuższa historia , którą kiedyś na pewno opowiem :D

      Usuń
  5. Ja też nie przepadam za walentynkami ;) Ja głosuję na nr. 5.
    To Love Strony jest świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwne te pary. Królik z rybą?!!

    OdpowiedzUsuń