poniedziałek, 4 marca 2013

25. Rozwiązanie konkursu ,, Walentynkowa Para ``




,, Mądrość chłopaków na dziś : Oki - zwłoki. DUUUUUUCCHHHH!!!!  XD ``


~ Witaj istoto z nieznanej planety XD

Na początek wytłumaczenie i kilka nowości na Blogu.

Sorry , że mnie nie było. Znaczy nie pisałam , bo wpadałam i uzupełniałam takie różności ;) Zajęło mnie robienie kart mich LPS w stylu scrapbooking i następny powód - Sprawdzałam co fajnego jest w Minecrafcie XD

Teraz coś dla spostrzegawczych. Ciekawe , czy zauważyliście , że :

- Zmieniłam wystrój Bloga.

- Uzupełniłam zakładkę ,, Moje LPS ``

- Dodałam do wspomnianej zakładki już zrobione karty LPS ( na razie Mańkę i Elenę. Wystarczy kliknąć na imię :) )

- Dodałam mój nowy rysunek do zakładki ,, Moje bazgroły ``

- Z boku bloga możecie oblookczyć kalendarium :)

 ☼☼☼

Wracając do notki. Konkurs ,, Walentynkowa Para `` Wygrała prawie jednogłośnie para nr.

.

.

.



.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.


1 !!!!!


Gratuluję! Fred i Mańka zostali zwycięzcami I edycji tego konkursu.





Mańka : Niebieski

Fred : Czerwony


-Nasza historia miłości jest banalna. Poznaliśmy się podczas imprezy powitalnej na cześć Freda. Jestem chrzestną Kamerona , więc Arianna traktuje mnie jak córkę. Tego dnia do miasta przyjechał zaadoptowany przez nich syn. Na imprezie Arianna koniecznie chciała nas zapoznać.

- Choć. On jest w twoim wieku , porozmawiacie. No choć :)


Tak oto go poznałam <3

-Zapomniałaś dodać najważniejsze :)
- No tak. Pamiętałeś :) Po imprezie Fredzio dżentelmen postanowił zostawić na chwilę swą nową rodzinę bo uznał , że kobieta nie powinna chodzić sama po zmroku i ...

- I cię odprowadziłem :) Prawda , że jestem dżentelmenem  ^_^  

-Jasne. Na razie co prawda zachowujesz się jak narcyz XD


Notka trochę krótka. Nie myślcie , że będę bumelować. Co to , to nie :) Idę robić przed wiosenną sesje na jutro. Na koniec chcę wam powiedzieć , że jesteście cudowni :* Jak wy ze mną wytrzymujecie?? XD Dzięki wielkie za te 3359 odwiedzin i 62 komy ( Mogłam pomylić się przy liczeniu XD ) Wiem , że niezawodna , to ja nie jestem. Zawalam. Może nawet zbyt często XD Tak jak z feriami. Ale nic. Może mi wybaczycie?? Spróbuje się poprawić. Ze słońcem znów weszła do mnie nowa energia :) W komach piszcie co myślicie o zmianach i przede wszystkim nowym wyglądzie Bloga!! :)

~ Bay :*

8 komentarzy:

  1. Fredzio i Mańcia zasłużyli na zwycięstwo ;) Dzięki za koma na blogu :D
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wygląd.
    Ach, wiosna. :) 'Wiosna, cieplejszy wieje wiatr, wiosna, znów nam ubyło lat.' ;)
    Pozdrawiam. :)
    ~ Promienista

    OdpowiedzUsuń
  3. Supcio nocia : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wygląd, chociaż jeszcze nie ma wiosny ale pogoda jest taka jakby była xD
    Zapraszam do mnie: http://moje-kochane-czworonogi.blogspot.com/

    Ps. To ja LovingLPS, tylko zmieniłam nick na "psiarka" ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. NAPISZCIAJ NOWĄ NOTKĘ, BTW. TERAZ ZAUWAŻYŁEM,ŻE MASZ TAKIE TŁO JAK JA XD
    Zapraszam do siebie na blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Superrrrrr nocia ;)



    Pozdrawiam Aga :*

    OdpowiedzUsuń
  7. sweet Blog i sweet fotki :*


    Emcia00GangnamStyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nocia i Blog :*


    Pozdrawiam Asia66kotki

    OdpowiedzUsuń