czwartek, 31 stycznia 2013

23. Kolejny dzień z wyjazdu

,, Jak ja uwielbiam , gdy przyjaciółka odpisuje tylko ``...``  :* ``

~ Hej ;D

Pfff. Dziś mam trochę roboty , więc wpadłam się przywitać i zapowiedzieć fragmenty z pamiętnika Mańki ze środy. Miłego czytania :D

Teraz ja przejmuję notkę. Pff. To moja pierwsza całkiem samodzielna notka XD. No dobra.

Środa.

Hhheeee. Ale się dziś nie wyspałam. Wczoraj całą noc graliśmy z chłopakami w karty. Oto i konsekwencje. Wszyscy oprócz wychowawców chodzą po kurorcie jak mumie XD. Wiki-Tiki przysnął podczas śniadania i walnął głową do miski z jego płatkami na mleku. Oprócz tego wczoraj nie wzięliśmy pod uwagę tego , że dziś musimy wstać wcześniej , gdyż mamy zaplanowana wspinaczkę górską. Tak oto już trochę rozbudzeni wyszliśmy na dwór. Linda jako sportowiec zaproponowała przed tą wyprawą rozgrzewkę. O nie. To skończyło się źle. Pattina i Liliana podczas skłonów stuknęły się głowami i nabiły sobie niezłego guza XD. A Klara podczas biegu wpadła w Miley. W tym momencie Linda zarządziła koniec ćwiczeń , zanim zrobimy sobie krzywdę XD. Poszliśmy następnie do autobusu , który podwiózł nas prosto pod górę. Zaparkował na parkingu a my zaczęliśmy wysiadać. Bąbel był niezadowolony , że autobus nie podwiózł nas na szczyt góry , ale na szczęście Pattina go uciszyła. Zaczęliśmy wchodzić.

Ślamazarnie się wtaczali chłopcy. Dziewczynki już lepiej :D

- Chodź Babel. Poczekam bańko stańko XD

Oczywiście pierwsza wchodzi Elena.

No. Trochę nam to zeszło , praktycznie cały dzień XD.