piątek, 8 marca 2013

26. Wiosenna Sesja :)




,, Zabiłam Gepardaaaaaaaa w Minecrafcie XD - Me Gusta XD ``


~ Elo elo trzy dwa zero ;D


Notka ciut nie trafiona. Od poniedziałku było coraz cieplej , a dziś BUM. Zaczął padać lekki deszczyk i słońce się schowało. No nic :) Teraz ( Mam nadzieje , że niezłe ;) ) owoce mojej dwudniowej pracy. Czemu tak długo ? Szukałam weny w krzakach XD Opisy uznałam za zbędne :) Ograniczyłam do paru :)


Wszystko mi mówi , że mnie ktoś pokochał ♥


Mnie tu nie ma :)




Sweet focia na Facebooka :)







Z remontu , czyli OBI tak to robi XD


OsZaLaŁaM nA pUnKcIe TeGo MiEjScA  XD




Na resztkach zimy :)




Roztapianie śniegu suszarką. ME GUSTA XD























Our little group has always been
And always will until the end.♥


A teraz przykra rzeczywistość piątku :( 




No. Mam nadzieje , że się zdjecia podobają. Może któreś powinno być nagłówkiem? Jestem otwarta na wasze recenzje. Teraz chłopcy chcą coś napisać :


Hej :) W imieniu wszystkich chłopców , chłopaków i mężczyzn chciałem złożyć z okazji 8 marca życzenia wszystkim kobietkom małym i dużym i czytelniczką Bloga. Bardzo dziękujemy im za wszystko co dla nas robią ( czytaj. Że z nami wytrzymują XD ) Tak więc..... Co by tu napisać.... 


PO PROSTU SZACUN :)

 

To tyle. 

~ Bay :*

5 komentarzy:

  1. Wiosenne sesje i wiosna - me gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sesja; spoźnionego najlepszego :D
    pamietnik-razmusa.blogspot.com - wpadniesz i skomentujesz :D?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Na nagłówek najbardziej nadaje się to z tą szynszylką. A i zapraszam do mnie ;)
    PS. Mogę jedno z tych zdjęć ustawić sobie na tapetę na pulpicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pulpit? Jasne! :) Fajnie , że się zapytałaś i nie wzięłaś tego bez mojej zgody. :)

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, nie wiem które najlepsze :D

    Zapraszam do mŁa: http://moje-kochane-czworonogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń