środa, 27 marca 2013

27. In search of truth: LPS 3G


,, W lany poniedziałek ogłaszam wojnę na śnieżki!! XD ``


~ Witaj Milordzie , zacne wąsy ;)

Dziś na początek zapoznam was z moimi nowymi LPS`ami. Są jednym z prezentów urodzinowych       ( Jak zawsze wcześniejszych :) )







Anna Aleksandra to wesoła nastolatka. Przyjaciele mówią do niej Ania. Jest romantyczką. Jest strasznie wysoka i ma piękny , anieli głos. W Petyork ma przyrodnią siostrę. Pewnie wiecie z kąt ta ,,Ania`` :). Ostatnio zauroczyłam się życiem i twórczością Anny German. Nie to , żebym zostawiła Nirvanę :). Drugie imię to imię mojej siostry :*






To jest Nesaja. Jest ona mamą Ani i nauczycielką w szkole w Petwood. Jest ona mniej więcej prawie czterdziestolatką . Jest energiczna i bardzo kocha swą córeczkę. Oprócz tego , że jest nauczycielką jest też doktorem oceanologii. Czemu Nesaja? Teraz pewnie zaczniecie się śmiać , ale jak byłam mała uwielbiałam oglądać ,,Tabalugę`` XD. Tam bardzo mądra żółwica , która była nauczycielką życia nazywała się właśnie Nesaja. :)

To jak już się znacie , to przechodzę do notki.

ﺽﺽﺽ



W dzisiejszej notce : In serch of truth : LPS 3G  ( Przetłumaczenie - W poszukiwaniu prawdy : LPS 3G ) dowiecie się więcej o nowej generacji LPS. Zwierzaki te wyglądają tak :



















To macie małą pigułkę ich wyglądu. Nie chcę tu rozmawiać o gustach. Czy są ładne , czy nie. Każdy ma prawo do swojego zdania. Chciałabym tylko zauważyć , że to nie są te LPS`y , które pokochaliśmy parę lat temu! Będę rozkładać je na części i po części pokazywać ich różnicę.


Wygląd

Mają dziwny kształt. Nasze dawne generacje miały zaokrąglone kształty. Te LPS`y są bardziej kanciaste. Poza tym wcześniejsze zwierzaki były ,, Lekko pulchne `` a te wyglądają na ciut ciut wychudzone. Takie małe różnice , a tworzą całość :)

Occyyy

Tu tkwi cały styl zwierzaka. Wcześniejsze były zaokrąglone i miały charakterystyczne tęczówki. Tu nastąpiła zmiana.





Spójrzcie na przykład na te oczy ,




A później tu...


Te oczy mówią same za siebie. TO NIE JEST TO SAMO!


Szyja

Tu pewnie dla niektórych ciekawostka. Za tę informację dziękuję Wiktorii , która udostępniła mi LPS`y 3G , bo sama ich nie mam XD Wracając do szyi. Na Allegoro w opisach aukcji ze zwierzakami w opisie pojawia się ,, Przedmiotem tej aukcji są zwierzątka Littlest Pet Shop (...) Mają kiwające główki ``
 Tu się zatrzymamy. Wytłuśćmy  to co najważniejsze : Dzięki RURCE główki LPS się KIWAJĄ. A u 3G główka jest obrotowa!. Czyli : Dzięki SPECJALNEJ KULCE główki LPS 3G się OBRACAJĄ. Ot taka różnica. Pragnę zaznaczyć tylko , że te kiwające się główki to znak rozpoznawczy ,,dawnych`` LPS.


Jak widzicie to nie jest to samo. Nie chcę urazić nikogo. Chcę podkreślić , że ta notka nie pokazuje , że 3G są brzydkie , ale , że są nie takie same jak wcześniejsze LPS. Mam nadzieję , że Hasbro nie postanowi zaprzestać produkcji starczych LPS.


 ﺽﺽﺽ

 Teraz z okazji świąt Wielkiej Nocy chcę złożyć wam najserdeczniejsze życzenia. Mokrego jajeczka , dobrego dyngusa itd. 



 Mam nadzieję , że dodam jakieś świąteczne opowiadanie , ale raczej po świętach XD.

 ﺽﺽﺽ


Na koniec życzę wszystkim zwierzakom wszystkiego naj , naj z okazji dnia petka. Dodałabym zdjęcia z obchodów u mnie , ale aparat był kompletnie pozbawiony energii ( Rozładował się na amen XD )




To tyle.

~ Bay :*


13 komentarzy:

  1. Dałabym wszystko, aby stare LPS wróciły! Nienawidzę serii 3G -,-"

    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są jakieś G3 jako ciasteczka (rzyg) i najlepiej je zjeść. Wtedy Hasbro może przywróci to, co nam odebrali. G2 LPS 4 ever!

      Usuń
  2. Wszystkiego naj z okazji nadchodzących Świą ;D
    Fajna notka, w bardzo ciekawy sposób skonstruowana ^^, co do LPS G3, to wszystko się zmienia...
    U mnie NN z konkursem - zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. G3 są spoko... Przynajmniej niektóre. :/
    Wesołych Świąt Wielkanocnych!!! =D
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z tą notką! G3 nie są takie złe ale jednak figurki podstawowe są najlepsze!
    Wesołych świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalalala, G3, nienawidzę ich :D Tak, nie są takie jak dawne... Nie podobają mi się :p

    Żółw mamą Corgi, żółw mamą Corgi... Przypomniało mi się, jak miałam 6-7 lat i pies mógł chodzić z pandą ^^"
    Fajne nowe LPS :3

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli matką kameleona jest foka , a ojcem ptak , to wszystko jest możliwe XD

      Usuń
  6. Hej. Bardzo fajny blog i fajna notka. Zapraszam również na mojego bloga: http://lpsemilusiusii.bloog.pl/
    Także zastanawiam się czy nie przenieść mojego bloga, na ten portal internetowy :) Mam nadzieję, że do mnie wpadniesz i skomentujesz. Liczę na twoje odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna notka. Ja nie lubię tych G3... są takie... sztuczne jak dla mnie. Nie przypominają już słodkich uroczych zwierzątek, ale jakieś podróbki itp. cóż, zostaje mi zostać aleegrowiczką :c teraz w sklepach nie ma tych petków "dawnych" :c

    minty-lps.blogspot.com - wpadnij c;

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się one cholernie nie podobają -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Głupie te G3... Przypominają rysunki małego dziecka, które rysuje brzydko. Powinny być w Pepco pod nazwą ,,LPS- podróbki" za 4.90. -.- Niech przywrócą G2!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się przypuszczam że z większością... G3 to najbrzydsza wersja Lps moim zdaniem. Bardzo chce żeby wróciły stare Lps!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham G2 tak jak większość niech one wracają! :(

    OdpowiedzUsuń