niedziela, 14 kwietnia 2013

28. 10 kwietnia , czyli jestem STARA!!!





,,- Co chciałabyś dos­tać na urodziny?
- Cze­koladę z orzechami.
- Może być sa­ma czekolada?
- Wolę już sa­me orzechy..,,


~Hej :)


W środę miałam urodzimy :) Już 11. Masakra XD Tego samego dnia urodziny miała Mańka. Tak więc obchody w mieście były. Niestety szkoła :( Wszelkie obchody były więc w sobotę. Słoneczko grzało - pogoda w sam raz na piknik :)



Tutaj Pusia jak przygotowuje sałatki i drożdżówki.



Tu w całości - Kucharze przy pracy.



A tu mistrz cukiernictwa ,,tworzący'' dzieło sztuki - tort XDDD



I jeszcze zbliżenie na Pusię.



 A tutaj już piknik. Ania na huśtawce mojego pomysłu :)



A to mój pysiek :* Kulka :*



 Szałas XDDD



 Kącik dla dzieci.



 A obok odpoczywający rodzice :D



 Bąbel podjadający dżem XD



Koszyk piknikowy ( Od Barbie XD )



 I gra w piłkę. Noga.











 Tu już torcik :) Jadłabym XD



 Impreza



 Jubilat



 I zbliżenie na stół.




 KONKURSY

Przygotowałam dla was kilka konkursów.


1. Rozpoznajcie jakiego zwierzaka przedstawiają te zdjęcia.

I



 II



 III




Odpowiedzi piszecie w komentarzu. Zwycięzca dostanie dyplom i 10 komów. Każde zdjęcie to inny zwycięzca!!!!! Od razu tłumaczę. Jeśli napiszecie odpowiedź do 3 zdjęć i wygracie np. w dwóch , to dostajecie bonus - 5 komów i wybierany jest następny zwycięzca. Jeśli jest kilka poprawnych odpowiedzi panuje zasada - Kto pierwszy , ten lepszy!! Proszę o podanie oczywiście IMIENIA petka , lub jeśli nie znacie imienia , to przynajmniej numer.

 2. Narysuj imprezę urodzinową!!!


 Chodzi o to , by w programie Paint , Tux Paint lub innych programach do RYSOWANIA narysować obrazek urodzinowy. Proszę zgłaszać się w komach. Rysunek możecie wysłać na email : explore-lps-world@wp.pl. W razie problemów z wysłaniem proszę pisać w komach.

I oczywiście nagrody -

1. Miejsce - Dyplom , reklama Bloga na moim Blogu , 40 komów

2. Miejsce - Dyplom , reklama , 20 komów

3. Miejsce - Dyplom , 10 komów.


Pierwszy konkurs trwa do soboty , a drugi do końca następnego tygodnia. Powodzenia!!!


~To tyle. Bay :*





10 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do pierwszego i drugiego. W pierwszysm na pierwszym obrazku jest taki owczarek niemiecki z sep nie pamiętam numeru. Na drugim jest ten mistrz cukiernictwa co robił tort a obok niego stoi ten fioletowy lis. A na trzecim nie wiem. A iwszystkigo najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :) Ja urodziny obchodziłam 15 marca.
    Zgłaszam się do konkursu!
    Mam nadzieję, że nie będzie ci przeszkadzać, że nie znam numerków...? Nawet jak nie przejdę to nic! Warto spróbować.
    Na pierwszym jest taki kotek...
    Na drugim jest taki chomiczek i... i... Koń? Ryba? Nie wiem. XD
    Na trzecim: To w prost nie do odgadnięcia!
    Wiem, że nie mam szans na wygraną...
    Przy okazji dzięki za komki na blogach! Jakbyś mogła wpadaj na nie co jakiś czas, ok? ;) Na blogu: EmiliiLPSlive.blogspot.com - wpisy pojawiać się będą w piątki i poniedziałki. Na blogu: PamietnikEmi.blogspot.com - tylko w soboty.
    Odwiedź, jakbyś mogła, jeszcze jeden mój blog:
    http://opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com/
    Bardzo mi na tym zależy! Bo ma on dość mało odwiedzających.
    ...
    O! I fajne fotki! Mam tą żółtą papużkę i różową sarnę, w kwiaty. Papużkę kupiłaś w takim jajku, co nie? ;)
    No dobrze...
    Bay!
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz, że piszę jeszcze jeden raz...

    Kiedy napisałam: EmiliiLPSlive.blogspot.com, to się pomyliłam! Chodziło mi o:
    http://emiliilpslove.blogspot.com/
    Ppaappaattkkii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do 1 i 2 .



    I . Owczarek Niemiecki Fred .

    II. Kuchasz (Chomik) Zefirek .

    III . July . Koza .

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 zdjęcie - Owczarek Niemiecki Fredzio
    2 zdjęcie - chomik kucharz o3o
    3 zdjęcie - koza o ile się nie mylę xd
    ----
    HEPI BERZDEJ TU EJPRIL.... and Mańka xd
    Jezdeś taka stara jak ja o3o Ja swoją 11 kończyłam w lutym <D Pozdrafjam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do drugiego :3

    Pozdrawiam <3

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto latek! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Super post! :DDDDDDDDDDDDDDDDD
    Zgłaszam się do pierwszego i drugiego.
    1 zdjęcie- Fred (owczarek niemiecki)
    2 zdjęcie- Zefirek (chomik)
    3- July (koza).
    Lipcowy garnek zagłady! :D xDDDDD
    Sto latek jeszcze jeden i jeszcze raz! :DDDDDDDDD
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy następny wpis? Już nie mogę się doczekać!
    Wpadnij na moje blogi:
    http://emiliilpslove.blogspot.com/
    http://pamietnikemi.blogspot.com/
    http://opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com/
    Pa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to zrobiłaś ^^
    Na pierwszym zdjęciu na pewno ten owczarek niemiecki, #1800, na drugim mistrz cukiernictwa, a obok nie wiem i na trzecim ta różowa koza :)
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz na blogu! ^^ Na prawdę, bardzo dziękuję. No i kiedy będzie kolejny post? Czekam już 9 dni! XD
    Zajrzyj jeszcze na moje blogi:
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    I na mój nowy blog. Mam nadzieję, że ci sie spodoba ^^
    Historia-Alfrerii.blogspot.com
    Pa!
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń