sobota, 20 kwietnia 2013

29. Rozwiązanie konkursu ,, Co to za zwierzak?? ''


,, Nauczyciel to potrafi obrzydzić przedmiot , którego uczy XD ''


~~  Hey :*


Dziś notka krótka , bo jadę na wesele. Szybkie rozwiązanie konkursu i w drogę :)


Zdjęcie 1 - LPS Maniak

Zdjęcie 2 - Alutka

Zdjęcie 3 - Rainbow LPS

Ponad to LPS Maniak dostaje 5 komów za zdjęcie nr. 2 , a Alutka 10 komów za zdjęcie 1 i 2. Droga Emilko. Na zdjęciu jest chomik , ale podałaś za mało informacji. Dostajesz 3 komy.

Dyplomy będą gotowe na najpóźniej wtorek. Zostaną zamieszczone na moim Blogu. Komy będą jutro. W komentarzu proszę , by Maniak LPS , Alutka , Rainbow LPS i Emilusiusia Błażejewicz pod spodem w komentarzach napisali JEDEN adres Bloga , na który mam dodać komy.

O drugim konkursie. Dostałam tylko jędną pracę. Czekam dalej!!


~~ Bay :*

16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Wiedziałam, że i tak nie mam szansy na wygraną... :x Bo ja tylko zgadywała... XD
    Przy okazji fajny blog. Będę wpadać częściej.
    Zajrzyj na moje blogi:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    Opowiescispodstriverwood.blogspot.com
    PamietnikEmi.blogspot.com
    Pa! <3
    I jakby co tamten komek usunęłam bo zrobiłam parę błędów.

    OdpowiedzUsuń
  3. ...yeah

    Komentarze proszę abyś zostawiła na Family-LPS (http://family-lps.blogspot.com/)
    A tak propos to masz fajnego bloga ^^ Dodam do obserwowanych :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze już są na twoim Blogu. Napisz , gdyby kilku brakowało. Powinno być ich 15.

      Usuń
  4. Ja nie mama bloga ; (

    : q

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za koma u mnie. :) ! Ale nie za bardzo rozumiem o co ci chodziło "Przypominam , żebyś wybrała Bloga , na którego mam dodać komy z konkursu!!!"? Nie za bardzo cię rozumiem, jakbyś mogła wyjaśnij mi, ok?
    Kiedy następny wpis?
    Zajrzyj również na moje blogi:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    PamietnikEmi.blogspot.com
    OpowiesciZPodStriverWood123.blogspot.com
    Pa!
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Acha... To skoro musi być to jeden blog... Ja bym wolała, żeby na każdym moim blogu po jednym. :) Ale jeżeli tak nie dasz rady to ok... :(
    Na
    PamietnikEmi.blogspot.com
    lub...
    OpowiesciZPodStriverWood123.blogspot.com
    Sama wybierz. :) ^_^
    Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. Mogę dodać po jednym komentarzu na każdym Blogu. To nie jest problem. Już dodaje.

      Usuń
  7. Wiesz co... Jednak na blogu o Emi
    PamietnikEmi.blogspot.com
    Zdecydowałam. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, dzięki, dzięki, dzięki, dzięki, dzięki, dzięki, dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dzięki. XD Dodam twój blog do obserwowanych! <3333
    Dzięki wielkie za miłe komy! :)))))))))))))))))))))))))))
    I dzięki, że skomentujesz wszystkie trzy blogi. :)
    PS: Kiedy nowy post? Już się nie mogę doczekać! :) Czekam na odp.
    Dziękująca Ci:
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie długo. Przygotowuje coś hmmm... Mam nadzieję , że się spodoba. Zdradzę tylko , że będzie to związane z miastem ;)

      Usuń
  9. Nie chce mi się logować. Tak czy siak to ja LpsManiak! Mój blog: moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy będą dyplomy ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy następny post? Oby prędko... :'(
    Zajrzyj na moje blogi
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    ~ *Emilusiusia*
    Czekam na odp.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za koma na blogu! Bardzo dziękuję! ^^ A i jeszcze coś...
    Daj ten post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja już się nie mogę doczekać!!!!!!!!!!! Nie pisałaś już od 9 dni. :( A poza tym nie chcę dawać tak wiele komentów na jednym wpisie. XD A więc czekam z zaciekawieniem, co wymyślisz tym razem... :D
    Jakbyś mogła zajrzyj jeszcze na dwa moje blogi i skomentuj je, plis:
    Opowiescizpodstrierwood123.blogspot.com
    Historia-Alfrerii.blogspot.com
    Pa!
    Pozdrawiam.
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie ją skończyłam. Cierpliwości. Jest dość , hmmmmmm DŁUGGA XD

      Usuń