środa, 1 maja 2013

30. LPS straight from - Las + Kilka innych nowości z miasta






,, Kiedy życie daje ci setki powodów do płaczu to ty daj życiu tysiące powodów do uśmiechu ''


~ Hey


Dawno nie pisałam , ale czas poganiał... Postanowiłam zbudować sobie miasto dla LPS ( rychło w czas XD ) Myśleliście pewnie , że miałam miasto?? Można było tak powiedzieć... Wyglądało to tak : W fioletowym lofciasnym pudełeczku kisiło się ponad 30 LPS , domek , akcesoria i wszelkie DIY. Kiedy zaś się bawiłam wszystko eległancko rozkładałam w odpowiednim miejscu. Zdążyłam rozłożyć i  już trzeba było sprzątać , żeby nie było ,,Bałaganu''. Postanowiłam , że to zmienię na wiosnę i lato. Zaczęłam budowanie , od ..... Nie zgadniecie XD Od końca , czyli parku XD Gdy było ciepło pracowałam całymi dniami. Odrabiałam lekcje i pędzikiem na dwór. Niestety , albo na szczęście dziś i wczoraj padało. Teraz zostało mi dokończyć mini ( Nawet jak na LPS ) cukiernię. Wyniosłam od taty już wszystkie gwoździe XD Cukiernię tą obiecałam Zefirkowi z okazji zbliżających się urodzin. To tyle o tym. Wszystko wam pokażę , jak skończę :)

۞۞۞

Szykuje nam się w mieście wesele!! Zefirek powiedział mi w tajemnicy , że będzie się zaręczał z Pusią. Dostałam polecenie przywieźć Lili materiały na suknię w której Pusia pojawi się na tej niezwykłej randce. Ona nic nie wie , więc Csiiii!! Pokaże wam kreację i zaręczyny w następnej notce :)

۞۞۞

Postanowiłam pokazać wam pracę na konek u Victorii ( Pozdro :* Tak na marginesie XD ) Konkurs ten był na przeróbkę LPS`a. Mam nadzieję , że się wam spodoba.  :)



۞۞۞

Jak już o konkursie , to pragnę powiedzieć , że wszystkie komentarze dostarczone ;) A dyplomy :




Jest na nich napisany , który dla kogo. Mam nadzieję , że się podoba :)

Co do drugiego konkursu , to dotarły do mnie tylko praca Victorii i Ani. Czekam dalej i przesuwam rozwiązanie o kilka dni!!

 ۞۞۞


I teraz dopiero notka :) Dziś porównanie zwierząt z lasu z ich odpowiednikami LPS. Zaczynajmy!


Lis






Tak wygląda w realu ,






a tak LPS. Są bardzo podobni , nie? Hasbro jednak na LPS`ie przesadziło z tym rudo - pomarańczowym kolorem. Gdyby był bladszy , był by bardziej realistyczny , ale stracił by trochę uroku :3.


Uważam , że Hasbro dobrze poradziło sobie z odwzorowaniem lisa na figurce.

Ocena podobieństwa - 9,5 / 10


Wilk :3





Awwww :3 Moja najlepsza przyjaciółka - Wiktoria zaraziła mnie jej manią. :3 To jest prawdziwy , realistyczny wilk.





A tu LPS. Wcześniej mi się nie podobał , ale kiedy go zobaczyłam w sesji ( Jak dobrze pamiętam u Maniaka ) się w nim zalofciałam. A mogłam go kupić!!!! :( Wracając do podobieństwa. Prawdę mówiąc , to tak średnio na jeża. Kolory nie te. ALE I TAK GO KOFFFFFFAAAAMM!!!! :3


Ocena podobieństwa - 7/10 (Ale tylko za podobieństwo :3)

Dzięcioł



Tu macie realnego.







Ten LPS jest najbardziej podobny do realnego. Inne są różowe , zielone i w różowe ciapki.


Podobieństwo - 4/10 ( Najmniejsza ocena jaką kiedy kolwiek wystawiłam XD )


Mrówka





Realna






I LPS. Kolorki takie sobie. Fioletowo - szara. Może być. Są ich dwa kształty. Ten drugi wygląda zaś , jak pszczoła bez skrzydeł XD

Podobieństwo - 6/10 ( Pierwsza seria je ratuje XD )


Sarna



Tutaj realne Puci Puci :3






A tutaj LPS Puci Puci :3 Tutaj nie jest źle. Na początku jest ok. Pełny real. Później lekki fiolet , róż. A dalej wolna amerykanka! Babies ok. Ale to?





To im obniży ocenę.


Podobieństwo - 5/10


Jeż







Tutaj macie realny wygląd jeżo  - zwierza XD







Tu jeszcze Hasbro nie przeszarżowało. Większość realistyczne. Kształt. Wiadomo. Jeżowaty XD Kolorki w większości też.


Podobieństwo - 7/10


Wiewiórka







Tutaj takie puci , puci :* Wprost z realu.






Tutaj LPS. Ta to trzeba przyznać , że jak wyjęta z realu. XD Inne takie różowe , itd.


Podobieństwo - 8/10 ( Wyyyysssoooko XD )


Niedźwiedź






Ale puufaty :3



LPS. :3 Jakie Occccyyy   *_*  XD Cała reszta ( Oprócz jednego ) są bardzo realistyczne.


Ocena podobieństwa - 9,5/10 ( Brawo!! )


Ślimak





Hehe XD. Dziewczyny z mojej klasy pamiętają coś ze ŚLIMAKAMI ;)






:3 Podobieństwo? Średnio na jeża. A o jeżu to co prawda na górze XD


Ocena podobieństwa - 7/10


I na tym kończymy nasze porównanie. Miłego dnia i majówki ;)


~Bay :*







7 komentarzy:

  1. Super pomysł na post! ;) xD Wg mnie wiewiórki są bardziej podobne. ;) Kiedy wyniki drugiego konkursu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za dyplom jest gitesowy !!! I nocia też .

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Fajny baner! :)
    2. Chętnie zobaczę tą wioskę! :D
    3. Wow, przy twoim przerobionym zdj. moje nie ma najmniejszych szans! :((((((((((((
    4. Fajnie je oceniłaś! :DD W całkowitości się z tobą zgadzam. Najbardziej podoba mi się sarenka - to moje marzenie! ^^
    5. Zajrzyj na moje blogi:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com - pojawił sie ważny, ważny, bardzo ważny komunikat!
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com - nowy wpis. ^^
    I mój nowy blog:
    Historia-Alfrerii.blogspot.com
    Miłoby było gdybyś skomentowała. :)
    Pa!
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fófne porównania o3o Akurat wybrałaś fajne zwierzaki... no, w większości XD

    Jea, jea, epicki dyplom o3o

    --
    Zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. To ktoś kiedyś nie kochał Twistera. :O

    ***

    Fajna przeróbka. Czapka z new eraa <33. Mam taką.

    ***

    Ślimak, ale podobny xDD

    BM

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać tego miasteczka!
    Też zrobiłam kiedyś miasto ale kazali ni je
    sprzątnąć -,- Wpadnij do mnie
    na moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Znaleźć LPS takie same jak zwierzęta w realu jest trudno ^^

    OdpowiedzUsuń