niedziela, 2 grudnia 2012

14. Farmer Felek i jego farma XD







Czemu już teraz puszczają kolędy w radiu!!!


~Hej!

Dziś słuchałam radia i co druga piosenka była o świętach! Włączyłam telewizję , rynek jakiegoś miasta i choinka!  Masssakra XD

Dziś tytuł notki na F! A konkretnie DIY farmerskie. Jak zrobić miniaturową belkę siana i kapelusz słomkowy. Do dzieła!

Słomiany kapelusz

Potrzebne :

- Słoma

- Nić

-Włóczka.




Wygląda jak u stracha na wróble XD

Bierzemy słomę i ucinamy na równe paski. Takie nie długie raczej. Związujemy w środku (mniej więcej) i dolna część rozkładamy na boki. Zawiązujemy  włóczką (Tak , żeby to JAKOŚ wyglądało)
No i koniec ;D

Belka siana

Potrzebne : 

- Włóczka

- Nitka

- Słoma


To to jest dopiero proste XD Bierzemy sobie słomę , jakoś składamy i związujemy nitką , żeby choć trochę kształt ten przypominał prostokąt. Mi nie wyszło XD A później dla picu związujemy włóczką.

Proste?

Jak kopanie kartofli XD

A tu całokształt.



Jak paczam na to zdjęcie , to myślę ,,Biedny Wiki-Tiki'' XD


I jaszcze jedno. Jak wam się podoba zimowy wygląd Bloga? Mam nadzieję , że jest dobrze ;D

To tyle na dziś.

~Hejka :D

8 komentarzy:

  1. Dzięki za koma na blogu! U mnie NN. Zaraz dodam cię do listy ulu blogów. Fajowy kapelusz xD!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :D A do notki z pewnością zajrzę. Jestem pewna , że jest fenomenalna. :D

      Usuń
  2. Wyczesany kapelutek xDDD
    Pozdrawiam !
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kapelutek ... I wystrój też...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wystrój i ten kapelusz też :D
    cute-collection-lps.blogspot.com -zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uczęszczasz do Hogwartu?
    Omg, to ja chcę do Kyralii!

    BM

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh ;) No, właśnie ja też zauważyłam, że w radiu i telewizji wciąż o świętach i jakoś tak mam świąteczny nastrój ;) A jutro u nas kiermasz!
    Zapraszam na mój blog: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/
    Komentarz mile widziany :)

    LovingLPS

    OdpowiedzUsuń