niedziela, 23 grudnia 2012

16. Logiczne planowanie prezentów na Mikołaja







,,Jedno oko na Maroko , drugie na Kaukaz XD``


~Hej

Nie wiem jak wy , ale ja zawsze piszę do Mikołaja listy. Tak na wszelaki wypadek ;D. Dziś pokarzę wam jak logicznie zaplanować prezent :D

Problem -

Rodzice uważają , że każda nasza zabawka wyląduje w kącie po paru dniach.

Skala problemu -

Jakieś 80% dzieci na całym świecie.

Cały problem tkwi w tym , że czasami po prostu nie wiemy co z tym prezentem zrobić. Dajmy na to , że dostaliśmy LPS i anie nie mamy pomysłu jak go nazwać , kim będzie , ile będzie mieć lat. O charakterze w tej sytuacji już niema nawet o czym wspominać.

Rozwiązanie -

Wysłać list. Wszystko dokładnie zaplanować i może nawet dobrze , jak wkradnie się tu logika  :D


Pierwszy przykład. Hmmm. Może mój prezent? To zaczynamy.

Przykład I

Na Mikołaja dostałam trzy LPS`y. Stworzyły one cyrk (O tym więcej w przyszłości) W cyrku robi się różne niebezpieczne rzeczy chodzenie po linie , walka z lwem itd. Więc potrzebny będzie lekarz. Dlatego w tym roku poprosiłam , o przychodnię (tą z karetką). I już każdy nowy LPS ma robotę :D


Przykład II

Dostaliście zwierzaczka , który został policjantem. Mikołaja możemy poprosić o zwierzaki , które kojarzą nam się z szajką ,,z pod ciemnej gwiazdy,,. :D

Mam nadzieję , że zrozumieliście o co biega. Jak będziemy używać LPS rodzice się do nich przekonają. Przepraszam jeszcze , że notka trochę spóźniona , ale miałam problem z jej opublikowaniem :( Na szczęście się udało :D

~Hej ;D

4 komentarze: