środa, 12 grudnia 2012

15. Spóźnione Mikołajki XD






Jungle Beels! XD


~Hej!

Dzisiaj 12.12.2012 !! Szkoda , że o 12.12 Byłam w szkole , bo bym napisała notkę  XD


Dzisiaj spóźniona notka mikołajkowa. Czemu spóźniona? Bo w Mikołaja się rozchorowałam i miałam taka gorączkę , że nie dałam rady XD


Oczywiście , jak co roku rankiem w czwartek znalazłam koło łóżka paczuszkę. Oczywiście pod toną słodyczy znalazłam zabawkę ... LPS`a!

W tym roku dostałam zestaw : Brokatowa kaczka i żaba. 

W szkole również mieliśmy Mikołaja. Znaczy losowaliśmy osoby , którym będziemy kupować prezenty. Koleżanka (niewtajemniczona) postanowiła mi kupić LPS`a. Massakra!! Nie odróżniała kota od królika!!!! XD Nareszcie po długim wykładzie na temat LPS udało się. Dostałam rybkę.

A teraz trochę o tej rodzince.


Imię : Bąbel

Nazwisko : Circius

Przezwisko : Vel Bąbel Bucu XD

Wiek : 15 lat

Praca / zajęcie : Uczeń

Podejście do rodziny : Mieszkam w domu wariatów!!!!

Tak poza tym : Jest nawet spoko.




Kaczka 

Imię : Sir van Kwack

Nazwisko : Circius

Przezwisko : Cyber Ka Ka

Wiek : 38 lat

Praca / zajęcie : Ma w mieście własny cyrk.

Podejście do rodziny : Moja żona , to żabcia moja koffana , a syn , to nadal mały Bąbelek.

Poza tym : Jest szalony!!


Żaba

Imię : Banialuka

Nazwisko : Circius

Przezwisko : Żabcia koffana

Wiek : 38 lat

Praca / zajęcie : Żona i mama. Pracuje w domu.

Podejście do rodziny : Kochani wariaci!

Poza tym : Gderliwa trochę ...


A teraz obrazek.



~ Papa!!




4 komentarze: