niedziela, 30 grudnia 2012

17. Otwarcie Get Better Center



Good Morning , Good Morning XD


~ Hej!

Jak tam u was po świętach? Mam nadzieję , że świetnie. U mnie było super! Mikołaj też nie zawiódł XD Nie pisałam , przez święta , bo wiadomo , ze każdy chce spędzić je z rodzinom. Na święta za to na pocieszenie zrobiłam specjalny wygląd , który zostanie do jutra , albo wtorku. Mam nadzieję , że się podoba :D. Taka byłam zalatana , że wam nawet nie złożyłam życzeń! Przepraszam. Przyjmijcie proszę moje spóźnione życzenia.


(Wystarczy kliknąć , a się powiększy)

♣♣♣

Dziś Mańka zda wam relacje z otwarcia przychodni zdrowia w naszym mieście. To nara , lecę na obiad :D

~ Siema , ema , joł XD

25.12.2012 odbyło się otwarcie Get Better Center. Wiadomo , wszyscy mieszkańcy miasta zwalili się , przed przychodnie.


Później nastąpiła  mowa.

 
Przecinanie wstęgi.


Otwarcie drzwi.


I wbijanie na imprezkę.


Najpierw spokojnie i gęsiego.


A później wielkie wpychanie się do wejścia XD




A na końcu impreza do późnych godzin popołudniowych.


I jeszcze parę fotek :





W ogólności było świetnie. Była impreza , tańce i zabawa do wieczora. Do wieczora to tak oficjalnie. XD Powiem wam w wieeeeelllkkkiieej tajemnicy , że nasza mądra młodzieży wymknęła się wieczorem z domu , (Mówimy o wyskakiwaniu przez okna , przeskakiwaniu płotów itd. XD ) i urządziła sobie dalszą imprezkę. Dzięki temu pewien młodzian stał się pierwszym pacjentem przychodnii , ale to już zupełnie inna historia ...


3 komentarze:

  1. Super foty! A co do życzeń nawzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowska przychodnia *_* Dzięki za koma na blogu ^^
    Pozdrawiam !
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  3. super te twoje zdjęcia :D
    Gratuluję domku ;)

    ---
    Happy New Year and Good Night, April!

    OdpowiedzUsuń