niedziela, 27 stycznia 2013

21. Ferie zimowe - Wielki wstęp , do przygody




,, Dzień bez kłótni z rodzeństwem , to dzień stracony XD ''


~ Ja jakiem Julian Junior JJ The Max witam was XD

Ferie. Nareszcie. Tag długo wyczekiwane. Razem ze mną ferie zaczynają też LPS`y. Zaplanowałam dla młodzieży obóz :


Przez ferie będę umieszczała zdjęcia , opowiadania o tym co tam słychać na obozie. Bądźcie na bieżąco :D

Osobiście ferie spędzam w domu , ale LPS`y nie muszą :D

W piątek ( jak w każdej nawet ludzkiej szkole ) odbył się w Petwood w szkole apel ,,Bezpieczne ferie`` Wiadomo. Tam trochę o bezpieczeństwie i o tym i o owym. Wracając do obozu:

Już jutro droga młodzieży wyjeżdża. Wyjazd jest o 5.00 RANO z przed szkoły. Szkoły , szkoły. Nie mówiłam wam nawet o szkole XD Opowiem o niej po feriach. Teraz nie chce mi się nawet myśleć o jakiejkolwiek szkole XD Jutro Dam zdjęcia z odjazdu , listę opiekunów i uczestników , zdjęcia z pokoi i oczywiście opinie uczestników. Może wypowiedzą się też prowadzący szkolnej TV. Ponieważ szkoła jest imienia Zuzanny Honolulskiej , znanej w moim mieście poetki. Oczywiście żyła w dawwwwwnyyyych czasach. Dlatego telewizja szkolna nazywa się ,, Ziuta TV ``. Ziuta , to przezwisko od Zuzki.


Dziś jedna z prowadzących Ziuta TV zapyta przypadkowo spotkanych na ulicy uczestników wyjazdu , jak sobie to wyobrażają.

Prowadząca Mańka - Niebieski

Pytany - Czerwony

Hej. Najpierw podchodzę do Eleny. Zobaczymy jak ona wyobraża sobie ten wyjazd.

- Siema

- Hej

- Chciałam zapytać cię jak wyobrażasz sobie kurort , w którym będziemy spędzać ferie?

- Z tego , co oglądałam jego zdjęcia na internecie będzie nawet fajnie. Warunki są ok , jest balkon z widokiem na góry. Świetne miejsce na szkicowanie i malowanie :D

- Co myślisz o atrakcjach , jakie czekają tam na nas?

- Hmmm. Narty. Nigdy jeszcze nie miałam ich na nogach , ale spoko. Przynajmniej się nauczę XD Dalej. Kulig. Całkiem spoko. Lodowisko , to raczej nie moja broszka XD Wspinaczka górska. To lubię!! :D

- Podobno będą jeszcze niespodzianki. Czy masz podejrzenia , lub marzenia co do tych atrakcji ?

- Chciałabym , by było jakieś ognisko , albo pokazy fajerwerków.

- Co zabierasz na ten wyjazd. Przygotowujesz się na różne warunki , czy tylko na siedzenie w kurorcie.

- Przygotowuje się również na mróz. Liczę na wędrówki górskie oraz spotkania na świeżym powietrzu.

- Ostatnie pytanie. Jaki przedmiot na pewno zabierzesz ?

- Paczkę ołówków , gumkę , pastele , aparat i parę bloków XD

- Dzięki :D

- Spoko :D


I to tyle. Jutro zapytam się Eleny i innych , jak im się podoba i jak kurort miewa się do ich wyobrażeń. Nara ;D

Ja też się z wami żegnam. Pamiętajcie , już jutro nowa relacja!! Na końcu chciałabym wam podziękować , za te wszystkie komentarze. Przynajmniej wiem , że to co piszę prawdopodobnie sprawia komuś frajdę. Oprócz mi XD

PS. Specjalnie dla was do końca ostatniej tury ferii  specjalny wystrój XD

~ Nara XD

6 komentarzy:

  1. Umm... Szczęściara z ciebie! U mnie ferie się właśnie skończyły a ja szłam do szkoły ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie , że wreszcie ferie : D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się ferie skończyły! Oh God, why! :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie mam ferii :( :( :(
    Moje petki nie miały ferii, bo za bardzo nie miałam czasu, sama ledwo znalazła chwilę na wejście na kompa, a co dopiero na zabawę. Prawie cały czas byłam po za domem, albo ktoś był u mnie ;)

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O kochana piatka ja tez mam

    OdpowiedzUsuń