środa, 30 stycznia 2013

22. Dzień pierwszy i dzień drugi :D


,, Nie ma opisu , bo zgubiłam długopis xDD  ``


~ Hej.

Dziś dwa dni prosto z wyjazdu zimowego. Oto fragmenty pamiętnika Mańki :

29.01.2013

Dziś wyjazd na ferie. Uppfff. Trzeba wstać o 3.30. Zanim się ubiorę , zjem śniadanie , sprawdzę , czy wszystko spakowałam , pójdę do Josha , pojedziemy pod szkołę. I już 5.00. Kurcze , mam nadzieję , że się przynajmniej opłaca. :D Gdy doszliśmy już ( Ale skrót myślowy XD ) pod szkołę czekał tam autobus. Całkiem wygodny. Klima , fotele jak ta lala :D Kierował Duda.






Oto i autobus. W oddali widać szkołę :D





Ładnie mi wyszło =D





Wszyscy się oczywiście po spóźniali. NORMA xDD





Oto i Wiki-Tiki w sweet czapeczce :D ( Kolejne DIY July XD ).


Lekarz ( Na wypadek sami wiecie czego ;D )  i przewodniczka Zuzka.






Oto i auftobus XD Już zapakowany.





Na tyle ekipa Ziuta TV XD Jak zawsze w epicentrum wydarzeń XD

Chwilę po zrobieniu tego zdjęcia ruszyliśmy.

Oto jeszcze kilka zdjęć z podróży :



Hehe. To był czad xDD.

Tak oto i dojechaliśmy. Budyneczek świetny. Przypomina mi się , wypowiedź Bąbla :

Gdy się zatrzymaliśmy powiedział : ,, To z pewnością kurort , jak kurort ``

Gdy stanął przed budynkiem : ,, OMG ``

Stanął przed nami wielki , biały budynek. Wiadomo , wiele szyb , przezroczysty dach , pływalnia , termy , spa. RAJ!!!!





Takie zdjęcie nam chłopaki zrobiły przy recepcji :D





Tu jest jedna część naszego pokoju. Pokój nr. 524. Obok jest jeszcze jeden z balkonem. Umowa jest taka , że ju spędzamy poranek ( Fryzury , kąpiel tu znajdują się też nasze ciuchy , a obok czas wolny po obiedzie. Tam jest TV :D Ja śpię w tym drugim pokoju. Okno , jest za tą białą firanką.





Tu pokój 225. Tu mamy akurat część z TV.


Tutaj mamy łóżka , a z tyłu kwiatka.





Oto i wspomniany balkonik :D



Pokój nr. 226. Tu mamy od chłopaków zdjęcia pokoju chłopaków. Okno również zasłonięte.  Tu pokój jest jeden , ponieważ chłopców jest mało.


Dalsza część dnia przeznaczona była aklimatyzacji. Oto i ,,Aklimatyzacja``

Dziewczyny :





Plotki , robienie fryzur i ogólna zabawa po pachy XD

Chłopcy :





Chłopcy tym czasem zrobili demolkę. Pozsuwali łóżka i zrobili sobie boisko do gry w piłkę xDDD

I tak oto minął dzień pierwszy.

Dzień 2

Pobudka była o 8.00. Było śniadanie na dole w restauracji. Po śniadaniu poszliśmy na dwór. Na razie takie zwiedzanie okolicy , zabawy na śniegu itd.





Lepienia bałwanka :D




Tutaj wielka bitwa na śnieżki. Girls vs Boys  xDDD




Chłopcy oczywiście przegrali i musieli  ciągać dziewczynki na sankach xDD


Wróciliśmy na obiad. Po obiedzie mieliśmy warsztaty artystyczne.


Polegało to na pomalowaniu skorupek od orzecha.

Nie pokarzę wam co wyszło xDD

A później mieliśmy trochę czasu wolnego. Oglądaliśmy z chłopakami film. A później do kolacji i po kolacji byliśmy na dworze i penetrowaliśmy okolice XD

I tak zleciał też dzień 2


Teraz po pamiętniku czas na wywiad.

Dziś porozmawiamy z Klarą.

Reporterka : Niebieski

Pytany : Czerwony

- Hej

- Siema.

- Jak ci się tu podoba?

- Spoko. Jest fajnie.

-  Jak rzeczywistość miewa się do twoich wyobrażeń?

- Dokładnie tak sobie to wyobrażałam :D

- Co myślisz o atrakcjach , które dla nas przygotowano?

- Podoba mi się wszystko , oprócz nart. Nie. Narty to jednak nie to.

- Jak myślisz jakie niespodzianki dla nas przygotowują.

- Nie mam pojęcia. Może jakieś zawody sportowe.

- Dobra. Dzięki :D

- Dzięki :D


I to tyle.

~ Narka ;D

5 komentarzy:

  1. Na pewno Ty i Twoje LPS nie nudzicie się w ferie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślałam że ty na taki obóz pojedziesz xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Eah, ferie, najpiękniejsze słowo jakie mogło być X) Zazdroszczę Ci ich, moje już minęły :D Mańka, rządzisz XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że Twoje LPS miały naprawdę udane ferie (mam nadzieję, że Twoje też takie były)!

    Nelly

    OdpowiedzUsuń