piątek, 4 stycznia 2013

18. Sylwek


Nie ma to jak Sylwek  ♥    



 ~ Hej

Trochę się spóźniłam. Od razu tłumaczę. Miałam problemy , ponieważ napisałam notkę w Nowy Rok , a opublikowało mi się dopiero wczoraj!!! Ale chyba się nie złościcie XD

҉҉҉҉҉҉҉҉҉    ҉҉҉    ҉҉҉  


Jak to przystało na prawdziwe miasto , w moim LPS`owym mieście odbył się sylwester. 

Oto plakat :



Te plakaty były dosłownie wszędzie.

Występowali tacy artyści , jak :

- Miranda

- Wiki - Tiki

Oprócz tego oczywiście było karaoke XD Nie zabrakło fajerwerków. Zabawa trwała , do samego rana. Mam nawet parę zdjęć.


Imprezka się rozkręca XD


Zbliżenie na July i Bellę


XD


Z tyłu widać mój autorski fajerwerek.


Maniusia ;D


Trochę więcej widać fajerwerków XD





I znów fajerwerek.


Jakie romantyczne!





A tu już kompletnie z bliska.



Itd. XD


Zimne ognie!!! ME GUSTA XD

 I na koniec po raz pierwszy na łamach Bloga ... Wiersz Lusi !!!


,,Nowy Rok``

Idzie nowy ,
jeszcze młody ,
tak ciekawy
Nowy Rok.
Dziś go hucznie tak witamy , 
że kalorie wciąż spalamy.

XD

To tyle. Do napisania za nie długo XD

~ Pa ;D

1 komentarz: