wtorek, 11 czerwca 2013

38. Interview with - Bulcio Maniak + Dogrywka XD



,, Jajko , dodaj jajko XD ``

~ Hey :*

Wróciłam :) Wiem , że późno notka  i nie LPS Version , jak obiecywałam , ale coś , a raczej ktoś popsuł mi plany :


Oto i ten mały , niegrzeczny i potrzebujący dużo uwagi powód <3 Musiałam się nią opiekować. Nazywa się Pchełka. I to tyle , bo odchodzę hen , hen od tematu notki XD

$$$

Dziś na początek mam dla was wywiad z ... BM! Jest wam zapewne świetnie znana z jej Bloga : http://lps-friends.blogspot.com/ . Jest ona jedną z najdłużej piszących Blogerek LPS. Jedną ze ,,sławnej`` trójki : Iga , July i BM. July i Iga już odeszły , a ona nadal zmaga się z dosyć ciężkimi dla LPS czasami (Mając na myśli nowe generacje itd.)

Ja -Szary

BM - Niebieski 


- Droga BM. Twój Blog jest jednym z najsławniejszych i najdłużej prowadzonych Blogów o LPS. Ile to już lat prowadzisz swojego Bloga?

- Od października 2010 roku.



- To bardzo długo. Nie myślałaś nigdy nad sensem tak długiego pisania?

- Haha, czyli uważasz, że powinnam już nie pisać?
Jak się znajdzie jakichś czytelników i coś, o czym można pisać, to właśnie powód żeby przestać?



- Nie o tym myślałam XD Źle mnie zrozumiałaś. Lubię twojego Bloga ;) Wracając do pytań. Jak udało ci się tak ,,rozsławić`` swojego Bloga? Czy jest na to jakiś przepis?

- Wystarczy do upadłego pisać, bo "sławy" (choć wcale się nie uważam za kogoś "sławnego") nie znajduje się w spamowaniu na wszystkich dostępnych blogach o lps, ale na jakości pisania, pasji, pomysłów, wytrwałości w dążeniu do celu.



-  Teraz zmieńmy temat z Bloga na kolekcje. Jakie są twoje manie?

- Hmm, obecnie można powiedzieć, że nie mam. Ale kiedyś to z pewnością bullki, lisy, wilki, longhairy.



-Ile masz bulterierów? Czy masz je wszystkie?

- Mam Aishę z hat boxa, Mixera z zestawu plażowego, Bullcia z nowszego pamiętnika elektronicznego, Sparkiego z pokazu talentów, Jamy z saszetek i Shaggy'ego only at walmart. Nie posiadam bullka z nowszego pamiętnika - jest identyczny jak Bullcio ale ma kropkę w oku zamiast znaczka littlest.



- Czy twoi rodzice mówili ci kiedyś , żebyś skończyła zbierać LPS?

- Nie raz, nie dwa, ale obecnie mają z tym spokój. ;3



- Jak tak właściwie zaczęła się twoja ,,przygoda`` z LPS ?

- Pamiętam że pojechałam z rodzicami do sklepu i kupowali mi jakąś moją wymarzoną maskotkę takiego kota, to była taka seria zabawek, dość to było drogie i nazywało się fruit coś tam, i właśnie wtedy uprosiłam też tatę na kota lps. xdd jakoś tak mi się spodobał.



- Czy doznałaś kiedyś przykrości w szkole z powodu zbierania LPS?

- Nie.



- Czy twoi przyjaciele cię wspierają?

- Taaak. Ever-together. :)



- Czy przerwałaś kiedyś kolekcjonowanie LPS?
- Hmm, obecnie już od dawna nie zbieram. A tak wcześniej to chyba nie.



- A teraz pytanie ni z gruszki ni z pietruszki XD Jakie są twoje ulubione przedmioty w szkole?

- Chemia, angielski, plastyka.



- Nagrywałaś kiedyś serial na YT o LPS?

- Nie jeden, nie dwa. Wystarczy zobaczyć na kanał BullcioManiak na yt.



- Jaki jest twój ulubiony LPS?

- Szarik i Trefl (licz jako jedno xD



- Co sądzisz o faworyzowaniu LPS?

- Faworyzowaniu, czyli zakładaniu im blogów itd.? Albo pisaniu o jednym?
Nic do tego nie mam. W końcu każdy ma jakichś swoich ulubieńców.



- Która generacja : 2G vs 3G?

- Oczywiście że 2ggggg.



- Co sądzisz o 3G?

- Spodziewałaś się, że wybiorę 2g co nie? xD No więc 3g to wg mnie bardzo niepotrzebne zmienianie lps, skoro poprzednie się bardzo podobały (i podobają). Jakoś hasbro potrafiło zrobić lepszą serię mlp, a z lps po prostu nie wyszło. Bez sensu. Hasbro i tak stara się je zepsuć, nie maluje wszystkich elementów, te same kształty w 2028902902383 kolorach... szkoda gadać.



- Prawdę mówiąc tak. Tego się spodziewałam XD Lubisz My Little Pony?

- Taaak. Brohoof!



- Gdybyś mogła podać Hasbro nowy pomysł na zwierzaki , to co byś im 
poradziła?

- Róbcie więcej collie, husky i bullków, a także ich nowe kształty.



- Dziękuję za ciekawy wywiad :)


Oto i całość. Mam nadzieję , że się podoba. Chciałabym jeszcze podziękować oczywiście BM , że się na ten wywiad zgodziła :)

$$$

Mamy dogrywkę! Chodzi o wybory petka Blogowego . Podliczyłam punkty i...

Na pewno wchodzą :

- Ania (5 głosów)

- Mańka (4 głosy )



Po trzy głosy mają :

- Liliana

- Fred

- Pattina 

- Rocky 

- Trixi

I tutaj mamy właśnie dogrywkę! Z tej piątki musi odpaść dwoje uczestników. Teraz każdy głosuje na max. dwóch kandydatów. W razie problemów , będę zmuszona zrobić drugą dogrywkę XD

Miłego głosowania :*

$$$


Pamiętacie notkę Alutki? Nareszcie zdecydowała się ona założyć Bloga! Serdecznie na niego zapraszam. To jej pierwszy Blog , więc proszę , żebyście jej  pomogli go rozkręcić :)

http://jaimy-world-lps.blogspot.com

Serdecznie zapraszam :)


~ To Bay :*

3 komentarze:

  1. Hejka Pysiu !!!Wiesz jak mi trudno wybrać z trzech,które są piękne ale trudno Rocky i Pattina . Chciałam jeszcze głosować na Trixi . Ale jeśli tylko dwa to Pattina i Rocky . :) Dziękuje , że zaraklamowałaś mojego bloga . Superaśny wywiad z BM jest ona jak wzór do naśladowania . Pchełeczka prześliczna już ją kocham , zdaje karte rowerową i wbijam się z nią popawić . Agceptuje już Kulkę .

    OdpowiedzUsuń
  2. A można głosować na Mańkę? XD Jag tag to Mańka i Rocky niech bdzie :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na Rocky i Trixi. Fajny wywiad, miło się czytało :)

    OdpowiedzUsuń