czwartek, 20 czerwca 2013

40. Konkursik + Rozwiązanie dogrywki konkursu na zwierzaka Blogowego






,, Ja chce WAKACJE!!! ``


~ Siemq :*

Dzisiaj notka krótka. Na początek konkursik.


 $$$

Pamiętacie LPS`ową wersje mnie z ostatniej notki? Otóż waszym zadaniem będzie stworzyć LPS`ową  wersje siebie! Wiem , zadanie jest trudne , ale macie też sporo czasu na jego wykonanie. Macie na to miesiąc , czyli do 20.07.2013. Ubrania musicie uszyć! Możecie ewentualnie użyć dodatków do LPS , ale im mniej tym lepiej. 

Oto kryterium oceniania według ważności :


- Ilość włożonej pracy ( Im mniej gotowców , tym lepiej )
-  Estetyka ubrań
- Jak wygląda całokształt (Nie będę tu oceniała waszego sposobu ubierania oczywiście XD)



I to tyle. Zadanie trudne , więc i nagrody niczego sobie :

Miejsce I - 25 komów , reklama Bloga w dwóch notkach , dyplom , niespodzianka ;)

Miejsce II - 20 komów , reklama Bloga w dwóch notkach , dyplom

Miejsce III - 15 komów , reklama Bloga w jednej notce , dyplom


Są przewidziane także wyróżnienia - po 10 komów i dyplom

I nagroda za udział - Dyplom i 5 komów ( Wygranych nie obowiązuje. )


No. A tak! Zapomniałabym XD Pracę wysyłacie na e-mail - explore-lps-world@wp.pl , lub wstawiacie na swojego Bloga. Zapisujecie się pod tą notką!!!

$$$

Teraz wyniki dogrywki. Zagłosowaliście na :

- Rocky ( 3 głosy )

- Pattina ( 1 głos )

- Trixi ( 1 głos )

No to wszystko się wyjaśniło ;) To koniec notki niestety :( Wiem , że krótka , ale następna mam nadzieję ciekawa ;) W planie mam pokazać wam pierwszą część stworzonego przeze mnie miasteczka :)


~ Bay :*

7 komentarzy:

  1. Chciałabym się zgłosić do konkursu, ale nie umiem szyć :C Pomyślę jeszcze.
    Ps. Czas chyba do 20.07 jeśli się nie mylę xD
    ------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy dam radę wziąść udział wiesz dlaczego :/ .

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli jeśli nie ma się bloga, nie można wziąć udziału? ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się pysiu moja ;D

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! ;) Mam nadzieję, że zdążę.

    OdpowiedzUsuń