niedziela, 23 czerwca 2013

41. Nowe LPS + Prace na konkurs + Dodatkowe informacje konkursowe.



,, Mati , goni nas twoja babcia w jumbo jecie XD ``


~ Hejka ;)


Ale w piątek była duchota , matkooooo XD Dzisiaj u nas chłodniej , ba , nawet pada XD , a u was? Dziś króciutka notka ( znowu , sorry ;) ). Na początek moje nowe LPS.

☼☼☼

Wczoraj byłam z mamą w galerii. Tak zaczęłam gadać trochę o LPS i w końcu poszliśmy do pierwszego sklepu z LPS. Tam znalazłam tylko ... wróżki! Nie za bardzo chciałam kupować tą wróżkę ( Bo było z 50 takich samych egzemplarzów XD ). Poszliśmy do drugiego. Tam tylko domki za 150zł
( To by nie przeszło XD ) , zestawy za 30zł ( ładne , ale byłoby trudno namówić mamę XD ) i pojedyncze 3G. Normalnie ze 20 różnych kształtów. Nie , 3G , to ja nie kupie. Nie podobają mi się. Wkurzona zaczęłam grzebać i na samym końcu półki znalazłam ... Kraba! Jednego , jedynego 2G. Był w miarę tani , 15 zł ( Tani jak na tamten sklep. Tam pojedyncze wcześniej były po 20  XD )

Oto i on :3 :






Imię - Stefan ( dla przyjaciół Stefanek <3 )

Płeć - Mężczyzna 

Wiek - 20 lat

Praca - Ornitolog , podróżnik

Ulubiony kolor - Piaskowy beż

Przyjaciele - Podróżuje z Zuzią , są najlepszymi przyjaciółmi :3

Ulubiony owoc - Mango

Ulubiona muzyka - Orientalna


No. :D Gotowe :)



☼☼☼


Teraz prace na konkurs. Na początek do Kingi Klimgi. :)


,, Uratowane wakacje <3 ``
Nareszcie nadeszły wymarzone wakacje. Przyjaciele : Ania , Pattina , Mańka , Fred i Josh zaraz po zakończeniu roku rozstali się , nie rozmawiając o wakacyjnych planach.
 Ania siedziała w swoim pokoju od trzech godzin. Nie miała zielonego pojęcia , co spakować na wyjazd nad morze. To , tak właściwie najmniej ją zastanawiało. Bardziej myślała o tym , co będzie tam robić. Miała jechać z kuzynką , która z nią mieszka i jej chłopakiem.
- Oni zajmą się sobą , a ja? – rozmyślała Ania
Nagle z zadumy wyrwał ją głos mamy. Kazała jej się szybciej zdecydować , bo za chwilę wyjeżdżają. Ania pośpiesznie wrzuciła do torby pierwsze z brzegu  ciuchy i zbiegła na dół. W salonie czekała już na nią kuzynka Eliza i jej narzeczony – Pimpuś.
- Możemy już jechać? – spytała Eliza
- Jasne ;D – Odpowiedziała wesoło Ania.
Dziewczyna szybko pożegnała się z mamą i wyszła na podwórko. Pogoda była śliczna. Słońce świeciło wysoko na niebie i nie było ani jednej chmurki. Delikatny , ciepły wiaterek niósł z sobą rozkoszną woń skoszonej trawy. Na podjeździe stała szara Toyota, najwyraźniej jej dzisiejszy środek lokomocji. Pimpuś podszedł do samochodu i otworzył centralny zamek. Bagaże ułożyli w bagażniku po czym wsiedli gotowi do drogi. Podróż zapowiadała się dobrze. Eliza i Pimpuś całą drogę rozmawiali miedzy sobą , a Ania pisała do Josha. On również pojechał z rodzicami nad morze.
- Jak ja wytrzymam całe wakacje bez niego? – Pomyślała Ania.
Około 15.00 byli na miejscu. Zakwaterowali się w hotelu. Eliza i Pimpuś mieli pokój zaraz obok niej. Poszli do restauracji na obiadokolację i wybrali się na spacer po plaży. Ania wróciła wcześniej do hotelu. Pooglądała trochę telewizję i poszła spać. Gdy wstała Eliza i Pimpuś jeszcze spali. Ania wymknęła się do łazienki i po cichutku zeszła na śniadanie. Po śniadaniu poszła pobiegać. Włożyła sobie słuchawki na uszy. W zamyśleniu wpadła na jakiegoś chłopaka.
- Jak ty łazisz! – zdenerwowana krzyknęła Ania wstając z chodnika.
Podniosła wzrok i … Zamarła. Okazało się , że wpadła na Josha! Dalej śmiejąc się pobiegli razem. Okazało się , że mieszka w hotelu niedaleko plaży. Po chwili zadzwonił jego telefon. Musiał wracać do hotelu. Poprosił ją , aby o 18.30 była na plaży.
- Mam dla ciebie niespodziankę ;) – powiedział Josh i odszedł.
Dalsza część dnia Ania spędziła razem z Elizą i Pimpusiem na zwiedzaniu zamków i muzeów. Wrócili około 18.00. Ania pobiegła się przebrać , wziąć prysznic i wybiegła z pokoju. Ruszyła prosto na plażę. W umówionym miejscu czekał na nią Josh. Wziął ją za rękę i zaprowadził w pewne piękne miejsce. 
Tam czekali na nią : Fred , Pattina i Mańka.
- Co wy tu robicie ? - zapytała zdziwiona Ania
- Organizujemy ci urodziny , a co? ;D - odpowiedziała Pattina.
- Ale...
- Przecież cię nie zostawimy :)
Na małym , rozkładanym stoliku czekał na nią piękny tort.
- Spoko , kupiony ;D - Zareagowała na zdziwienie Ani Pattina.
 Impreza trwała do 24.00. Dalej wakacje przyjaciele spędzili razem. Były to najlepsze wakacje w ich życiu.




No dobra XD Nie wygram , ale zawsze trzeba próbować XD

 Teraz do Alutki :





 Mamy wszystko ;3




☼☼☼

Teraz odpowiem na komy pod ostatnią notką , dotyczące konkursu :)


YuKa - Nie lubisz szyć? Kto powiedział , że chodzi o takie dzierganie -

XD Na YouTube możesz znaleźć wiele Tutoriali jak robiąc dziurki w kawałku materiału zrobić bluzki itd. Zastanów się jeszcze ;)


Alutka -  Hehe , to da się załatwić , ten twój POWÓD XD


Promienista - Można. Wtedy dostosuje ci trochę inne nagrody. Pracę możesz wysłać na E-mail explore-lps-world@wp.pl :)


 No :) Zapisujcie się pod tą notką :) , lub tą , którą właśnie czytacie ;)


No to tyle na dziś ( ile no w tej notce będzie ,,no`` ? XD ). Co wolicie w następnej notce - fotostory , czy pierwszy kawałek mojej ,,wioski`` LPS ?

Dobra , to

~ Bay Bay :*

8 komentarzy:

  1. Wolę kawałek "wioski". :)
    Nie wiem czy wezmę udział. Zastanowię się jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opowiadanie, myślę, że możesz wygrać :) Co do konkursu, wiem jak szyć i nawet trochę umiem, ale nie mam do tego talentu. Pomyślę, nie zdziw sie, jak przyślę ci pracę.
    Ps. Jak byłam ostatnio w Smyku to tez były same G3 i tylko ten jeden, jedyny krab! X(

    OdpowiedzUsuń
  3. Stefan <3 To imię jest zajebiste o3o

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, gratuluję kreatywności ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki pysiu :* Jesteś najfajniejszym nie anonimowym anonimem na świecie <3

      Usuń
  5. Zachwyciłam się Twoim nagłówkiem. <3 Ja zdecydowanie chcę fotostory, ciekawe jak wyjdzie. ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszny LPS ;D A tak właściwie to ile ty masz LPS???

    ~~~~~~
    www.elen-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 36. Zapomniałam uzupełnić zakładkę ,,Moje LPS`y``. Już uzupełniam ;D

      Usuń