niedziela, 2 czerwca 2013

37. Dzień dziecka + Żegnajcie


,, Z kim ja muszę pracować? XD ``


~ Elo


Dzisiaj notka krótka :( Pisałam coś dłuższego , ale się do jutra nie wyrobię :( No więc tak. Na początek życzę wszystkim wszystkiego naj , naj , naj z okazji dnia dziecka :) Dużo uśmiechu i zabawy itd. Moje LPS na dzień dziecka już poznaliście , więc nie będę się powtarzać :)

&*&

Teraz. Żegnajcie! XD Myśleliście po tytule , że zostawiam was na zawsze? Tak łatwo się mnie nie pozbędziecie XD Jadę jutro na wycieczkę. Kierunek - Roztocze :) Wrócę we wtorek wieczorem , więc notka może być około czwartku. Notka - LPS Version. Może wstawię wam kilka fotek z wycieczki. Na wycieczkę nie biorę LPS. Jestem tak roztrzepana , że boje się , że je zgubię XD


To tyle 

~ Bay :*

6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak mnie wystraszyłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mnie przestraszyłaś! O.o Umarłabym! XD Miłej wycieczki życzę! ;)
    http://stado-magicznej-teczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, ze wycieczka się uda! :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ^^ http://natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jade 3 czerwca 2015 roku! :D

    OdpowiedzUsuń