wtorek, 16 lipca 2013

44. Nowy Zwierzak



,, Tyle było dni do utraty sił
Do utraty tchu tyle było chwil
Gdy żałujesz tych, z których nie masz nic
Jedno warto znać, jedno tylko wiedz, że


Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Ważnych jest kilka tych chwil, tych na które czekamy ~ Marek Grechuta``


 ~ Hej :)


Jak tam wakacje. U mnie dzisiaj po raz pierwszy od czwartku słońce :D No , tak , wiem , wiem. Pewnie czekacie na notkę ślubną. No , już nie długo. Ślub się oczywiście odbył w sobotę według planu. Później w niedzielę poprawiny i poniedziałek ( Przełożona z powodu pogody ) sesja ślubna. Filmik z ceremonii już gotowy ;D Teraz czekam na filmik , który nagrała z własnego pomysłu nasza kofana młodzież. Zobaczymy co wyszło ;D Na początek jeszcze odpowiedzi do dwóch ostatnich notek (Bo do 42 nie pisałam odpowiedzi XD )

***

Notka 42 -

YuKa - Spoko. W końcu te miasto jest dopiero w budowie ;D

Kasia Yellow - Dzięki ;D Nie. Nie boję się , że się zniszczy. Wszystkie elementy oprócz cukierni zostawiam na miejscu i nic im nie jest. Cukiernię tylko chowam po zabawie. :D Co do bransoletek , to na YT jest sporo poradników , jak zrobić :D ( PS. Jeśli myślisz o rozpoczęciu zabawy z muliną , to radzę zaczynać od wzoru ,,jodełka`` ;D )


***

Teraz czas na nowego zwierzaka. W czwartek byłam z mamą i siostrą w Carrefourze i z czystej ciekawości zapuściłam się w dział z zabawkami , by zobaczyć , czy są LPS`y. Było ( wiadomo ) milion 3G XD Wszystko. Saszetki , zestawy , domki , pojedyncze i wszystko 3G!! Na szczęście wśród saszetek 3G wygrzebałam jedną z serii 6. Nawet tanio jak na saszetki. Była za 6zł ( Wcześniej kupiłam za ok 11 zł ! ). Oto i moja ,,Zdobycz`` XD

(Zdjęcie No By Me )


Imię - Sam

Wiek - 40 l

Praca - Nauczyciel Historii

Rodzina - Siostra Banialuka , szwagier Sir Van Cwack

Znajomi - Nesaja , dawna przyjaciółka ze szkoły

Ulubiona muzyka - Klasyczna 

Ulubiony kolor - Brąz

Ulubiony owoc - Gruszka


***

No :) Sorry , że notka taka krótka , ale mam roboty z montowaniem filmów ze ślubu i z sesją. W następnej notce oczywiście ślub ;D

~ Hej ;D 


1 komentarz:

  1. ŚLuuuub śluuub śluuuub !!!


    Ten Sam to mi do Nesaji pasuję i oni mają być razem beybe .
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń