piątek, 19 lipca 2013

45. Ślubnie ;D + Coś o konkursie


,,Żad­na wiel­ka miłość nie umiera do końca. Możemy strze­lać do niej z pis­to­letu lub za­mykać w naj­ciem­niej­szych za­kamar­kach naszych serc, ale ona jest spryt­niej­sza – wie, jak przeżyć 
~ Jonathan Carroll``


~ Hej :)


Co tam u was? Mam nadzieję , że wszystko ok :D U mnie ostatnio sporo się dzieje XD Będę miała nowy pokój , dzięki temu na YT pojawi się pewien program ;D Ponad to montuję pierwszy odcinek serialu ;D Dobra , nie o tym , nie o tym XD Dzisiaj obiecana notka ślubna ;D No więc tak. Mam wszystkie obiecane filmiki ;D Ceremonia już jest na moim YT : Oto i mój kanał ;D





No dobra :D Chyba nie muszę dodawać więcej zdjęć z ceremonii i wesela? :D

Teraz filmik naszej młodzieży. Również już na YT ;D


Ok :D

Oto i sesja ślubna :




 







Ok ;D Może zrobię z tego pokaz slajdów na YT? Chcecie?

 No to chyba tyle o ślubie. Ogólnie było pięknie. Na serio , to było najpiękniejsze wesele i ślub w Petwood <3

()()()

Jeszcze coś co do konkursu. Dziś powinno być rozwiązanie , ale po 1 - Nikt nie przysłał pracy na konkurs -,-. Po 2 - Ania wyjechała. Więc zakończenie konkursu jest  31 lipca 2013 AMEN XD

;D No to tyle. Miłego oglądania filmików ;D A w następnej notce...


Prace czytelnika :D



~ To pa pa ;D

3 komentarze:

  1. Jej jaka śliczna sesja :D Drugie foto najładniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jula nie wiedziałam , że Ci to kiedyś powiem ale masz ogromny talent do kręcenia filmików , bardzo miło mi się go oglądało :D Sesja wyszła zarąbiście ^^ Przekaż parze młodej największe życzenia ode mnie :) Niech im się dobrze wiedzie :)

    Pozdrowionka :*

    Victoria

    OdpowiedzUsuń