wtorek, 2 lipca 2013

42. City under construction - Park . + Następna dogrywka? + Co w wakacje?



,, Czekolada - 100 gram słodkiego szczęścia XD  ``



~ Hello milordy :*


Wakacje!! Oj , dawno SIĘ nie pisało , nie XD Już tydzień XD Dzisiaj pierwsza część mojego miasta. Droga BM. W następnej notce obiecuje foto story ;D Jak tam koniec roku szkolnego? U mnie pasek - średnia 5,82 , a u was z paskiem , czy bez? Dostałam 100 zł stypendium i mam zamiar zakupić kilka fufnych LPS`owych zestawów ;D No i mulinkę sobie kupiłam XD Oto i moje ostatnie dzieło :



I jeszcze jedna sprawa. Nowa muzyczka na Blogu. Uzależniłam się od tej piosenki <3 OMG Znowu się rozgadam XD ( Wariuje ze szczęścia. Wreszcie wakacje. Awwwww )


///

Jak to wszystko się w ogóle zaczęło? Miałam odgrodzony sporawy kawałek podwórka , nie używany. Tam - obraz nędzy i rozpaczy. Cały  pokryty popiołem , z wielką górą piasku , która została po układaniu kostki i betoniarka , obcięte gałęzie ( Wielka pryzma XD ) itd. Syf XD Taka tragedia , że nawet chwasty tam usychały. Rosły tam trzy śliwy i dwie jabłonie ( Prawie nie owocujące XD) Na początku chciałam zrobić tam tylko park dla moich LPS. Teraz powoli tworzę tam miasto <3 Najpierw musiałam te ,,podwórko`` ogarnąć. Teraz wygląda nie źle XD Oto i pierwszy kawałek tego miasta :

PARK <3

 Sorry , że zdjęcia słabe , ale robiłam je jak grzmiało i kropiło , więc się śpieszyłam XD



To tak z góry <3 PS. Teraz wygląda zieleniej i ... Ładniej ;D Kiedyś przy następnej notce z serii wam pokarze ;D Mamy cukiernię ( Za której zrobienie dziękuje tatusiowi :* ) , mini skalniaczek , plac zabaw , stawy itd. Jest on połączony z wielkim pniem (Który jest tam od wieków XD ) , który jest ( jeszcze nie otwartym i nie czynnym XD ) punktem widokowym XD No , o tym więcej w następnej części XD






Tutaj macie wejście , opatrzone fufniastą tabliczką ,,Park`` XD Josh właśnie toczy się główną alejką. Widać Freda i Mańkę siedzących przy kawiarnianym stoliku na zewnątrz.



No tak. Nas przewodnik - Josh skierował się najpierw w prawo XD Ciekawe dla czego XD A , no fakt XD Cukiernia , czyli to , co leniwe tygryski lubią najbardziej XD

J : Ha ha ha :/ LPS też człowiek XD Albo i nie XD

XD Weź , jeszcze jedno słowo i walę i nie wstaję XD Chcę dokończyć notkę w tym tygodniu.

J : Spoko XD

No. Więc mamy skalniaczek. Tutaj wygląda nie ciekawie , ale teraz roślinki nareszcie zaczęły rosnąć XD Oooo XD I mamy parkę <3 Sweeet XD Eliza i Pimpuś wybrali się na spacerek <3


A tutaj cukiernia <3 Liliana właśnie zamawia sobie , Mańce , Fredowi i Ani ciasteczka XD



I plac zabaw. Buju , buju na równowadze XD


I Linda przy stawiku <3 Hehe


Teraz zapytam się przechodnia co o parku myśli.O akurat Zuzia idzie XD

Ja - niebiefski XD

Zuzia - Ziułty XD


- Jak podoba ci się park? Byłaś już w nim?

- A byłam , byłam XD Ogólnie fajnie , fajnie. Potrzebowaliśmy takiego miejsca , gdzie byśmy mogli odpocząć. Wykonanie piękne. Wygląda ładniej , niż w wielu zagranicznych miastach.

- Co uważasz , że jest jeszcze potrzebne w mieście?

 - Plaża! <3

- Dzięki ;D

- Dzięki ;D

No , to tyle o pierwszej części mojego miasta ;D

///

Ahhh. Drugi etap zwierzaka Blogowego , to dopiero chyba w grudniu zrobię XD NOWA DOGRYWKA! Tak pomyślałam , że Stefan również powinien mieć szansę. Oto i kandydaci :

- Fred

- Liliana

- Stefan

Reszta zwierzaków , to ci , co odpadli z dogrywki ;D Głosujecie na jedną osobę i jedna przechodzi ;D


///

 I co , wakacje? Pisać oczywiście będę ;D Ponad to przygotowałam dla was kilka serii notek :

 Holidays without boredom

 Czyli w przetłumaczeniu - Wakacje bez nudy ;D Będę wam raz w tygodniu pokazywała jeden sposób na wakacje bez nudy z waszymi LPS ;D

Holiday Camp

Dopiero , co były ferie , a teraz wakacje. Awwwww XD 


No i nie długo mam zamiar kręcić serial XD Oszalałam chyba XD Dobra XD


To miłych wakacji pyśki ;*


~ Bay :*


6 komentarzy:

  1. Głosuję na Lilianę . Świetny park :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki genialny Park O.o
    Kopara opada xD
    I genialna bransoletka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny park ;* Nie obraź się, ale na początku pomyślałam, że to jakieś Opuszczone Miasto, ze względu na tą czerń i wgl. Ale jest git. Śliczna bransoletka. I love moustache.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorka zmieniam zdanię jednak na Freda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Liliana + świetny robota z tym parkiem, zapraszam do sb na NN.
    http://www.filozoficznie-o-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,tez tak chce xD A nie boisz sie,ze Ci zmoknie/zniszczy sie?
    Fajna ta bransoletka. Jak Wy to robicie? :O

    OdpowiedzUsuń