niedziela, 26 maja 2013

36. Zebra i saszetka doszły!! + ocenki wilków + Reklamy z konka ;)





,, Rąbać , rąbać , rąbać. Aleee LIPA XD ``



~ Hej.


Dzisiaj notka o wszystkim i właściwie o niczym XD Nowe LPS kilka info z miasta i nagrody z konkursu. Mam nadzieję , że was nie zanudzę na śmierć XD Chciałabym jeszcze zachęcić do przeczytania poprzedniej notki i zagłosowania na pięcioro swoich ulubieńców :)


&&&

New LPS , czyli prezent na dzień dziecka XD Wcześnie , nie ? Spoko. To normalka XD Prezent na urodziny dostaje w marcu a na dzień dziecka w maju XD Jak już pisałam w ostatniej notce zamówiłam sobie zeberkę i tajemniczą saszetkę O.O Powiało tajemnicą , co ;D Właśnie wczoraj doszły i od razu edytowałam kandydatów na wybory zwierzaka blogowego. Oto i oni :







Tutaj z aparatem. Szkoda , tak swoją drogą , że w saszetkach nie ma do zwierzaka akcesoria :(




Imię - Vanessa

Płeć - Kobieta

Wiek -  23 lata

Praca - Dziennikarka / Fotograf amator

Ulubiony kolor - Najlepiej połączenie różu , czerni i szarości XD

Rodzina - Brak

Ulubiony owoc - Malina <3

Ulubiona muzyka - Maroon 5!!! <3





Imię - Rocky

Płeć - Męszczyzna

Wiek - 21 lat

Praca - Brak. Marzy o założeniu zespołu Rockowego.

Ulubiony kolor - Zionąca mrokiem czerń!!! XD

Rodzina - Starsza siostra Pusia i przyszły szwagier Zefirek.

Ulubiony owoc - Śliwki

Ulubiona muzyka - Nirvana ,Guns N' Roses


I to tyle o nowych zwierzakach.  Poprzednią notkę już uzupełniłam.


&&&


Teraz nadszedł czas na ocenki wilków :3 Pewnie zapytacie czemu wepchnięte do notki z trzema tak właściwie tematami ? Ocenki wilków zajmą baaaardzo mało miejsca , a głupio trochę napisać tak krótką notkę XD Tą część notki dedykuje Wiktorii :*


Wilk #2141









Cudowny :3 Chciałam go zamówić na dzień dziecka , ale były tylko używane na Ebay :( A pomyśleć , że widziałam go w sklepie miesiąc temu i go nie kupiłam!!!! XD No nic. Trzeba napaść na ten sklep po raz drugi XD Wracając do ocenki. Jest cudowny :3 To już mówiłam chyba XD Ma bardzo fajne , realistyczne kolorki. Oczka zielone <3 Ogólnie całokształt to jeden wielki SWEET XD

Ocena - 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000/10 XD


Wilk #2778



OMG. Powiało grozą XD Po pierwsze - różowy wilk? Chyba jakiś wyrwany rodem z Barbie XD Potwierdzają to również oczy. Chyba miały być sweet XD Znaczy. Mi to już pachnie lekkim 3G XD

Ocena - 7-10


I to tyle z ocenkami. Jeśli zrobiłabym z tego notkę oddzielną , to by była to najkrótsza notka na tym Blogu XD

&&&

Teraz jeszcze co do konkursu ,,Urodzinki``. Oto i reklamy Blogów zwycięzców. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia tych Blogów. Na prawdę warto ;)






Rozdałam również po te 40 komów. Najtrudniej było u Victorii. Musiałam 40 razy wpisywać kod!!! XD I te słowa obok kodu - ,,Udowodnij , że nie jesteś robotem`` czy coś w tym stylu XD

Victorio. Ponad to wisisz mi 10 komów z konkursu na przeróbkę zwierzaka!! ;)

 

To tyle :) W następnej notce LPS version. 


~ Yoł Ziomy XD

5 komentarzy:

  1. Zacne te nowe LPS <3
    MęSZczyzna? XDDD

    Ogólnie szłit. Po prosztu szłit. Di end.

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc Ci je rozdam xDD I dzięki za dedyk <3 A ten wilk z G3 to jest chyba beżowy ... Mniejsza o to xD Jeszcze raz dziękuje ;*

    Pozrowionka !

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Rocky'iego, jest taki słodki :D A Vanessa fajnie się wpasowała do tych fioetowo-różowych kwiatków. Drugiemu wilkowi dałabym zdecydowanie 0/10 jeśli nie mniej. Te oczy będą śnić mi się po nocach, brr.
    ------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje LPS! Ja mam Vanesse. U mnie nazywa się Pink. Ładny banerek na początku! ;) Co to za czcionka?
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wilczek 1 jest taki słodki. Że musiałam kupić. I mam mam nadzieje że też będzieszc go mieć

    OdpowiedzUsuń