poniedziałek, 6 maja 2013

32. In search of truth: Deco Pet


,, Ktoś tu chyba coś kombinuje ;) ''


~ эй


Dziś notka o Deco Pet. Rozwiejemy wszelkie zamęty tajemnicy wokół nich i dokładnie ich poznamy. XD 

Wygląd , oraz zawartość pudełka.















Oto mała pigułka ich wyglądu. Zapytacie się pewnie - Czym różnią się one od zwykłych LPS? Oto i odpowiedź :


One są o wiele większe. To znaczy , poprawka XD Są małe LPS Deco Pet (wielkości zwykłego LPS) i duże (około 13 cm. )





To są małe Deco Pet. Są w trzy pakach. Znajdują się w pudełku razem z trzema mazakami? Czy cóś takiego XD





A tutaj ten duży Deco Pet. W pudełku (tym) znajduje się brokat , naklejki i obroża dla zwierzaka. Są pakowane po jednym. Tutaj sprawa się komplikuje. WYRÓŻNIAMY RÓŻNE RODZAJE DUŻYCH DECO PET. Oto i one :

Seria 1


Są podobne do zwykłych LPS. Wyróżniają je wzorki i wielkość. Ta seria ma naklejki , obróżkę i brokat. Są pakowane po jednym.

Seria 2





Te zwierzaki mają kontury różnych wzorów , które można pokolorować. W zestawie znajdują sie dwa mazaki i naklejki ;)


Seria 3


Tutaj (Mało LPS`owate XD ) Deco Pet On-Line. Są to gumowe wersje pluszaków On-Line. W zestawie są z dwoma pudełeczkami brokatu. Ponad to odklejają im się oczy!! O.O Matko. Masakra. Wiecie , jak zaczyna się kolekcjonowanie LPS. JEST RÓŻNIE , a tym zwierzakom można pogubić paczały XD


Seria 4 ( Mrożąca krew w żyłach XD )





Tudududu O.O Nowe Deco Pet , oczywiście na miarę prawdziwego 3G XD Czemu miałyby być bardziej LPS`owate? Tutaj w zestawie mamy (oprócz zwierzaka oczywiście XD ) jeden pojemnik brokatu , dwa mazaki i naklejki.


Cena

Zwierzak duży kosztuje 40-80 zł. Trochę dużo jak na jednego LPS. Za to bardziej opłacają się małe Deco Pet. Kosztują mniej więcej tyle samo , a jest ich 3 i są mniejsze. Dużymi trudniej się bawić , chyba , że w Godzille XD


To chyba tyle. Mam nadzieję , że o niczym nke zapomniałam ;)

***

Teraz chciałabym pochwalić się (I`m narcyz XD ) moim nowym dyplomem za wygranie konkursu u Victorii.



No to tyle.




~ Bay :*

14 komentarzy:

  1. Fajna nocia ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Fufna notka, milordzie o3o
    Ja nie mam żadnego Deco ale w cholerę chcę ten 3-pak Mini Deco Pet :D DOG AND CAT RULES OF WORLD czy coś takiego

    Najgorsze są te oczoodklejki i G3 XD

    OdpowiedzUsuń
  3. wygrałas u mnie 10 komow

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne Deco Pet. ^^ Chciałabym mieć choć jednego. *-* No i fajny dyplom.
    Pozdrawiam.
    ~ *Emi*
    Historia-Alfrerii.blogspot.com
    Opowiesicizpodstriverwood123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię doco pet
    Mam nawet jednego
    którego dostałam
    od koleżanki. Ma
    na imię Reks i jest to
    ten fioletowy piesek z pierwszej serii
    Wpadnij do mnie na
    moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, będę zaglądać często! Nie mam żadnego deco pets i mieć nie będę, bo nie bawi mnie kolorowanie lps :D Wolę tradycyjne figurki.
    -------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten zestaw Mini Deco Pet :) Kotka - Cream, dog niemiecki - James i flaming - Kamila :) Fajoooooooooowe są :)

    OdpowiedzUsuń