sobota, 11 maja 2013

33. Rozwiązanie konkursu ,, Urodzinki ``






~ hey :3


Dziś krótko i na temat ;) Mam mało czasu. Mam sporo nauki z przyrody i  historii :( Chyba nie napiszę w weekend. No wracając do rozwiązania.


Miejsce II zajmuje -





Alutka!!! Gratuluje :*


Miejsce I -

.
.
.
.
.
.
.
.
..

..
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

Egzekwo !!! Victoria i Ania. Oto ich prace :



Ania777







Victoria


Gratulacje dla zwycięzców!!!



Oto dyplomy -









Mam nadzieję , że się spodoba ;)


To tyle. Komów mam łącznie 80 do rozdania , więc trochę to zajmie XD , a reklama w następnej notce , którą napisze ja ;)


~ Bay :*

5 komentarzy:

  1. Bardzo Cieszę się z II miejsca : D
    . Z takimi pracami nie jak dziewczyn nie miałam szans; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Fufny dyplomik ;) Myślałam , że nie zajmę nawet ostatniego miejsca ... A tu bum 1 xD Dziękuje :D

    Pozdrowionka !
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze miejsce! ^^ Śliczne dziękuje! :*
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :D
    Fufniaste prace c:
    Po prostu super i tyle :D

    OdpowiedzUsuń