niedziela, 5 maja 2013

31. Konkurs rysunkowy - Kilka info






,, I`m Spiderman!! ''


~


Dziś powitanie nie typowe , bo chińskie. Tak dla wyjaśnienia jest to proste Hej ;) Dzisiejsza notka będzie krótka , bo tylko informacyjna :( Spokojnie. Szykuję kilka niespodzianek ;)  Chodzi mi o urodzinowy konkurs rysunkowy. Prace wysłało mi trzy osoby!!


INFORMUJĘ LPS MANIAKA , ŻE NIE NADESŁAŁ MI PRACY , MIMO , ŻE ZGŁASZAŁ SIĘ DO KONKURSU. PROSZĘ , ABY POD TYM WPISEM NAPISAŁ , CZY BIERZE UDZIAŁ , CZY NIE.

 

Prace dostałam od Victori , Ani i Alutki. Ponad to informuję , że pod tą notką mogą się zgłaszać następni chętni!!!


Czekam na wasze prace i zgłoszenia. Więcej o konkursie znajdziecie tutaj









Powtarzam. Pracę wysyłacie na E-mail - explore-lps-world@wp.pl



~~  Pa :*

6 komentarzy:

  1. Sorki że nie dałam ;/ Dzisiaj
    ci wyślę. Wbijaj do mnie na moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Ale E-mail zły podałam. Już poprawiłam w notce

      Usuń
    2. Umm... Sorki ale jednak nie wyślę.
      Przykro mi ;( Chciałabym
      ale wiesz... Nauka :(

      Usuń
  2. ja nie biorę udziału... Nie mam zbytnio czasu, ale w następnym konkursie (o ile będzie) postaram się wziąść. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie biorem udziałum, ale czekam na wynikim bom ciekafa kto wygra XD O lol, ja i moja mowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy rozwiązanie ???

    OdpowiedzUsuń