wtorek, 21 maja 2013

35. Wybory Zwierzaka Blogowego!!!



,, Didżej Sun Burn Koperrrr , Koperrrr!!! XD ``



~ Koniczyna XDDD


Mam dzisiaj diabelski humor XD Wybaczcie mi więc , jak będę pisała głupoty XD Dziś wielkie ( Chociaż może i małe XD ) wybory zwierzaka Blogowego. Będzie to zwierzak , który będzie razem ze mną pisał notki , a może nawet czasami za mnie XD Łącznie wystartowało w konkursie 35  zwierzaków. Oto i oni :

Linda






Miley






Eliza


Liliana







Duda



Stella






Wiki - Tiki



Lili



Pattina



Klara




Bella



Pusia







Arianna





Gerda






Pimpuś







Elena






Zefirek






Miranda






Zuzia






Katy i Chelsa



Lusia





Mańka






July






Sir van Cwack






Banialuka







Bąbel






Trixi






Josh





Fred





Ania





Nesaja



EDIT :

Jeszcze dwoje kandydatów :

Vanessa 




Rocky






To tyle. Sadzę , że każdego mniej - więcej  znacie :) Każdy głosuje na pięcioro zwierzaków!!  To są eliminacje. Półfinał - przechodzi 5 zwierzaków. Hmm. Tutaj wy decydujecie. Piszcie czy wolicie aska , czy sesje. W finale każdy zwierzak napisze ze mną notkę. Przechodzi 3 zwierzaki.

 Przepraszam , że dawno nie było notki , ale jedno zdjęcie do tej notki dodawało mi 15 min.!!! Poza tym , wiadomo ;) Szkołaaaaaa XD A i jeszcze jedno :


&&&

Zacna linia milordzie XD

W poniedziałek mama zamówiła mi nowe LPS!!! Oto i one :






To będzie (ona) dziennikarka. Imie? Nie mam jeszcze pojęcia XD





I jedna torebka. Nie mam nawet pojęcia , co kupiłam XDD

&&&

Alutka dziękuje za komy pod opowiadaniem ;)


~ To bay :*

15 komentarzy:

  1. To ja głosuję na: Lilianę, Ariannę, Mańkę, Josha i Freda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. :) Mój głos: Lili, Pattina, Miranda, Lulusia, Arianna. :) Ja wolę sesję. *-* No i gratuluję nowych lps. ^^ Dzięki za komentarz u mnie. :)
    Pozdrawiam
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń
  3. -Zuzia
    - Vanessa
    -Mańka
    - Bąbel
    - Liliana

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie Pattina lub Pimpuś. ;) Mam tą zebrę. U mnie jest fotografem. ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bloga o LPS? Sprawdź ile jest wart!
    http://oceny-blogow-o-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosuję na:
    - Mańkę :*
    - Vanessę
    - Rocky
    - Anię
    - i na Trixi

    Woaa, woaa, same baby XDD
    Zapraszam do mnie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe XD Rocky to nie baba XD Ma takie imię ze względu na jego ulubiony rodzaj muzyki - Rock XD

      Usuń
  7. Heh pisałaś nowych kandydatów i ich imiona i później piszesz , że nie wiesz jak je nazwiesz xD Albo nie wiesz jak ten piesek wygląda a podałaś jego zdjęcie xDD Dobra oddaję głos na : Mańkę , Lilianę , Anię , Freda i Trixi :D Dzięki za koma na blogu ;)

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytowałam ten post następnego dnia , dlatego nowi kandydaci XD A notka o nowych LPS właśnie w trakcie tworzenia ;)

      Usuń
  8. LILI , PATTINA , GERDA , ANIA , ROCKY . : P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fred, Josh, Ania, Trixy, Rocky
    ------------
    Wpadnij na naszego bloga:
    http://filozoficznie-o-lps.blogspot.com/ i poleć go innym ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabijesz mnie -_- Znowu nie napisałam komentarza na czas, ale to wszystko przez tą idiotyczną szkołę. Ja głosuję na Lusię ( o ile mój głos jest jeszcze ważny) i Gerdę, no i może jeszcze Ania. Pozdrawiam i dzięki za komentarz ;)
    -----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój głos jest ważny. W dniu , kiedy skończy się możliwość głosowania wstawię na Bloga ogłoszenie ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń